Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:14:30 GMT

۱۵۴ شرکت تعاونی در قروه فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۷۷۹۳

۱۵۴ شرکت تعاونی در قروه فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش شعبانی صبح امروز دوشنبه در نشست تعاونی های برتر با فرماندار قروه به مناسبت هفته تعاون، با اشاره به اهمیت جایگاه تعاون در کشور، اظهار داشت: امروزه مهمترین پروژه ها به حوزه تعاون می رسد به طوری که در برنامه چشم انداز توسعه هم به این مسئله پرداخته شده است.

به گفته وی در برنامه چشم انداز ۲۰ ساله توسعه سهم تعاون باید ۲۰ درصد باشد که این مهم هنوز محقق نشده و تنها به ۷ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی تعداد تعاونیهای فعال در شهرستان قروه را ۱۵۴ مورد در بخش های مختلف اقتصادی دانست و افزود: قروه بعد از سنندج دومین شهر در بحث فعالیت های تعاونی است که قطعاً باتوجه به پتانسیل های موجود در شهرستان شایسته جایگاه بالاتری خواهد بود.

وی از کسب رتبه های برتر تعاونی در شهرستان از جمله تعاونی برتر ملی در سال گذشته و دو تعاونی برتر استانی و ملی هم در سال جاری خبر داد.

صادرات ۴۲۰ هزار دلاری در زمینه مصنوعات سنگی، فرش، ظروف یکبار مصرف و ... از دیگر مواردی بود که به گفته شعبانی این شهرستان را در جایگاه خوبی قرار داده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه به ثبت ۵ تعاونی در حوزه گردشگری در سال گذشته برای اولین بار اشاره کرد و از کسب امتیاز برتر در ثبت شرکت های تعاونی در استان گفت.

همچنین کوروش شعبانی خواستار معرفی و شناخت جایگاه واقعی تعاون به مسئولان در کنار ترویج فرهنگ تعاون در جامعه شد.      

کد خبر 4392648

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال تعاونی شهرستان قروه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید