Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@01:16:52 GMT

رفتار علوی مختص مسئولان نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۷۹۵۹

رفتار علوی مختص مسئولان نیست

ابولقاسم حبیبی گفت: اساس و پایه ولایت در غدیر قرار داده شده، به نظر می رسد در شرایط امروز کشور رفتار علوی تنها مختص مسئولان نیست و مردم هم باید رفتار علوی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه خبرگزاری شبستان، نشست خبری سومین جشنواره رسانه های دیجیتال علوی صبح امروز در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابولقاسم حبیبی، دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه های دیجیتال علوی در سخنانی در این نشست گفت: شروع به کار این جشنواره از سال 89 بود، سال 94 اولین دور جشنواره برگزار شد و در سال 95 دبیرخانه آن تاسیس شد.

 

وی گفت:مسئله ولایت و امامت یکی از مسایل مهم جمهوری اسلامی ایران است، جنگ رسانه ای دشمن امروز به شکل جدی سرنوشت و همه مسایل سیاسی و اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار داده است و به شکل جدی ولایت فقیه را نشانه رفته است.

 

حبیبی گفت: البته وقتی از دشمن صحبت می کنیم منظورمان تنها آمریکا نیست، همه کسانی که در داخل کشور کالاهایی را احتکار می کنند هم در واقع دشمن مردم و کشور هستند. در شرایطی که آمریکا تمام توان موشکی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود را به کار گرفته تا ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهد به گفته مقام معظم رهبری این افراد هم خرابکار نامیده می شوند. اساس و پایه ولایت در غدیر قرار داده شده و بنابراین در چنین شرایطی برگزاری این جشنواره تکلیف و وظیفه شرعی ماست و هدف کلی از برگزاری جشنواره اعتلای نام امیرالمومنین(ع) است.

 

حبیبی تاکید کرد: رفتار علوی مختص مسئولان نیست و مردم هم باید رفتار علوی داشته باشند.

 

دبیر سومین جشنواره رسانه های دیجیتال علوی گفت:هر سال امکان برگزاری این جشنواره را نداریم، در واقع یکی از مشکلات بزرگ جشنواره تامین جوایز جشنواره است. فضای کار در حوزه دیجیتال فضای بسیار گسترده ای است و همه افرادی که به نوعی در حوزه فضای مجازی فعالیت دارند می توانند در این جشنواره حضور پیدا کرده و داوری آثارشان را به مردم بسپارند.

 

وی اعلام کرد:موسسه های برگزارکننده این جشنواره موسسات خیریه هستند و اگر حمایت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد نبود نمی توانستیم جشنواره را برگزار کنیم.
 

 

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر استیضاح عید غدیر غدیر خم مقام معظم رهبری رهبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روزنامه دبیر ستاد عالی کانون های مساجد علوی رسانه های دیجیتال جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس

tags # جواد عزتی ، الناز حبیبی ، شبنم قربانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس