Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:29:31 GMT

اعزام ۱۵ مربی خواهر خانه های نور استان اصفهان به قم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۷۹۶۲

اعزام ۱۵ مربی خواهر خانه های نور استان اصفهان به قم

۱۵ نفر از مربیان خواهر خانه های نور استان اصفهان ظهر امروز برای شرکت در دوره آموزشی به شهر مقدس قم اعزام شدند. ۱۵ نفر از مربیان بخش برادران خانه های نور اصفهان نیز چهارشنبه(۱۴ شهریور) به این دوره اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ۱۵ نفر از مربیان خواهر خانه های نور استان اصفهان ظهر امروز(۱۲ شهریور) برای شرکت در دوره آموزشی به شره مقدس قم اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ۱۵ نفر از مربیان بخش برادران خانه های نور اصفهان نیز چهارشنبه(۱۴ شهریور) به این دوه اعزام می شوند.

 

این دوره ها به مدت 4 روز از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور و با همکاری دبیرخانه استان قم در هتل شاهد قم برگزار می شود.

 

این دوره ها به صورت جداگانه برای خواهران و برادران برگزار می شود. روزهای 13 و 14 شهریور دوره ویژه خواهران و روزهای 15 و 16 شهریور ویژه برادران است که در هر گروه 200 شرکت کننده از  سراسر کشور حضور خواهند داشت.

 

در هر دوره 6 کلاس برگزار می شود که مجموعا 12 کلاس آموزشی با حضور اساتید مختلف از جمله حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.

 

گفتنی است خانه های نور بخشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که به صورت ویژه در حوزه آموزش قرآن کریم فعالیت می کند.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر مقام معظم رهبری استیضاح عید غدیر غدیر خم رهبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روزنامه حسن روحانی فعالیت خانه نور دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان خانه نور خانه های نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش ۳۲ درصد اعزام زائران عتبات در دوره‌های نورزی و ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز 8 اسفندماه در سامانه عتبات آغاز و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دور جدید اعزام زائران به عتبات از 23 اسفند شروع شد. 

روند اعزام زائران نوروزی تا 9 فروردین و اعزام‌های ماه مبارک رمضان تا 21 فروردین ادامه داشت.

در دوره نوروزی اعزام زائران، ظرفیت‌سازی برای اعزام 32 هزار زائر درقالب 111 کاروان زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت گرفته است.

حمیدرضا محمدی؛ معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در این باره اعلام کرد: اعزام زائران در دوره‌‌های نوروزی و رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است. 

ارز مسافرتی 1000 یورویی به زائران هوایی عتبات هم تعلق می‌گیرد

به گفته وی، برای اعزام در فروردین تاکنون 51300 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که بخش عمده آنها اعزام شده‌اند و برای اردیبهشت ماه نیز ظرفیت‌سازی درحال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود