Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@02:16:49 GMT

قاتل 18 ساله در هنگام فرار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۷۹۸۸

ساعت 24-اعظم رام جوان 18 ساله ای که باعث مرگ همسایه اش در روستای «دهوسطی» میناب شده بود در هنگام فرار ،توسط پلیس آگاهی این شهرستان به دام افتاد.

شب بود و باد خنکی می وزید ،جوانهای محله  دور هم جمع شده بودند  و از هر دری صحبت  می کردند. رضا نیز در حال تمیز کردن موتورسیکلتش بود...  دقایقی بعد آرامش محله به ریخت ، درگیری لفظی رخ داد و خون رضا به زمین ریخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گفته شاهدان عینی، ساعت حوالی  21 بود  که  موسی (قاتل) با موتور سیکلت خود  از آن محل عبور می کرد  به طوری که گرد و خاک ایجاد شده از سوی عبور و مرور این موتور سیکلت ، باعث آزار مقتول شده و وی  به نشانه اعتراض به موسی گفته یواش از این مسیر عبور کند که این امر باعث درگیری لفظی بین آنها گردید.

موسی که از خشونت ، کنترل خود را از دست داد  با چاقو  رضا 23 ساله  را مجروح کرد و پا به فرار گذاشت .رضا به علت شدت جراحات جان سپرد ...

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان در خصوص این پرونده گفت: جمعه نهم شهریورماه مشاجره شخصی بین دو جوان  از اهالی روستای دهوسطی میناب باعث شد تا یک نفر به قتل برسد. 

سرهنگ عبدالمجید کرمی ادامه داد:  قاتل که بلافاصله پس  قتل از صحنه حادثه متواری شده بود  ، ساعاتی بعد توسط پلیس آگاهی شهرستان میناب دستگیر  شد .

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم

ویدئویی دلهره آور از یک سگ بامزه که هنگام عبور قطار روی ریل دراز کشیده را می‌بینید که  پس از عبور قطار، سگ از جا برخاست و از روی ریل خارج شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد