Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@11:17:26 GMT

دلیل غیبت استاد داور در جلسه دفاع حسین فریدون

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۸۰۸۹

دلیل غیبت استاد داور در جلسه دفاع حسین فریدون

استاد دانشگاه تهران درباره عدم حضوش در جلسه دفاع حسین فریدون، گفت: بنده به دلیل بیماری نتوانستم در این جلسه شرکت کنم، به آنها هم گفته بودم اگر این جلسه عصر برگزار شود می‌توانم حضور داشته باشم.

به گزارش مشرق، ناصر هادیان استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه تهران که قرار بود امروز به عنوان استاد داور در جلسه دفاع حسین فریدون شرکت کند، درباره عدم حضور خود در این جلسه گفت: بنده به دلیل بیماری نتوانستم در این جلسه شرکت کنم، من بیماری قلبی دارم و به آنها هم گفته بودم اگر این جلسه عصر برگزار شود می‌توانم حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

صفر تا صد ماجرای تخلف تحصیلی «حسین فریدون»

این استاد دانشگاه افزود: من تا ساعت 5 صبح بیدار هستم و صبح هم می‌خوابم و بدترین ساعت برای من 8 صبح است زیرا ضربان قلبم از 70-80 به 170 برسد به همین دلیل نمی‌توانم جایی بروم.  این را همه می‌دانند از احمدی نژاد گرفته تا روحانی و خاتمی! 

وی در رابطه با حواشی مطرح شده در خصوص برگزاری این جلسه هم افزود: من استاد سیاست خارجی هستم و  کاری هم به مسائل داخلی ندارم، من را برای داوری پایان نامه دعوت کردند و من هم برای این کار می‌روم، معمولا هم من به این جلسات نمی‌روم ولی به خاطر شان استادی و همکاری این دعوت را پذیرفتم.

هادیان در پاسخ به این سوال که آیا فشاری در خصوص پایان نامه حسین فریدون وجود ندارد؟ اظهار داشت: من اصلا زیر بار فشار نمی‌روم سابقه من را ببینید و اگر قرار بود زیر فشار کسی کاری انجام دهم تا کنون این کار را کرده بودم.

وی گفت: سابقه من در دانشکده نشان می‌دهد به فشارها توجهی نداشته ام و همه از دو جناح این را می‌دانند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی حسین فریدون مدرک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال