Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@10:01:43 GMT

تذکر پدرانه کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۸۳۶۸

تذکر پدرانه کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا/ عکس

سعید سهیلی به ریحانه پارسا توصیه کرد تا به قضاوت هایی که درباره اش می شود توجهی نکرده و به مسیر پیش رویش توجه کند. به او گفت که تعاریف حامد عنقا و بهرنگ توفیقی زلال و دلسوزانه است. آفتاب‌‌نیوز : سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» با انتشار تصویری از ریحانه پارسا در اینستاگرام، توصیه‌هایی به او کرد که این شرح است: «دخترم ليلا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دخترم ريحانه ... سلام ، موفقيتت را در سريال پدر تبريك مي‌گويم، به بهانه اين تبريك بگذار بگويم كه ... هيچكس حق قضاوت تو را ندارد، هيچكس جز خودت، قضاوت كار ساده اى نيست ، كار سختى ست كه اينروزها براى بسيارى سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت، چه خوب و چه بد، چه درست و چه نادرست، لااقل من اين كار را بلد نيستم، نه بلدم و نه مى‌پسندم.
اما ميتوانم پدرانه بگويم كه ... بيا و اين روزهاى شيرين زندگيت را تلخ نكن، بيا و پشت سرت را فراموش كن ، بيا و به روبرو خيره شو ، به روبرو ... به آينده ... به افق هاى دور ... به روزهاى بهتر ، از محبت ها غره و از بى مهرى ها مأيوس مشو ، بدان كه در ميانه اين هياهوى بيشمار ... بسيارى تو را دوست دارند.
اما مهر دو نفر از جنس ديگرى ست، متفاوت از همه ، هيچكس به اندازه آقاى عنقا و آقاى توفيقى تو را دوست ندارد ، بلاشك تعريف آنان زلال است و دلسوزيشان صادقانه، اما يك نفر ديگر هم هست، هواخواهى كه بيشتر از آن دو ... و بهتر از همه "هوايت" را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خيره شو ، به آينده ، به افق هاى دور ، به روزهاى بهتر ، دخترم ريحانه ... دخترم ليلا ... خدانگهدارت ، همه جا ... همه وقت ... هميشه.»
کد خبر: ۵۴۳۵۴۳ تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعید سهیلی ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این حکم قرآن است که درباره هیچکس گمان بد نبرید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان کارشناس مذهبی و استاد اخلاق به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی‌ها به سخنرانی پرداخته و گفت: هر نوع سمی در عالم مادی پادزهر دارد.

وی افزود: در عالم معنا، تربیت، دینداری و معنویت سم‌های خطرناکی وجود دارد، اما برخی سعی می‌کنند از این سموم هلاک کننده در ظرف دین، قلب، وجدان و اخلاق آنها چیزی نریزد. انبیا الهی، ائمه طاهرین (ص) و اولیا الهی در بالاترین درجه از مراقبت نسبت به پرهیز از سموم هستند، که همه آنها در کنار کتاب الهی پادزهرهای هر نوع سمی را در این زمینه معرفی کردند. از زمان حضرت آدم (ع) تا امروز هرکس خواهان هدایت بود از این پادزهرها استفاده کرده و سلامت خود را به دست آورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با بیان یک داستان در خصوص اینکه سوءظن نداشته باشید، اظهار کرد: یک عالم واجد شرایط و چهره علمی و معنوی معروف به آخوند گزی، وجود داشت که روزی افراد محلی خدمت او آمدند و گفتند که ما همه اهل دین و دینداری هستیم شخصی به نام فرج در محله ما اهل تار زدن است از گمراهی فرزندان خود ترسان هستیم. این عالم رفت وارد خانه فرج تار زن شد گفت یک بار برای من تار بزن، وقتی دو دقیقه زد گفت یکی از تارهای تارت مشکل دارد. از او پرسید چند فرزند داری، فرج پاسخ داد شش فرزند و یک همسر دارم. گفت فرج تارت را کنار بگذار و با تار وجود خدا پیوند بخور، برای تأمین مخارج خانواده هم، میدان کهنه اصفهان به فلان آدرس برو حواله می‌کنم که روزی یک تومان پول و چند کیلو آرد به شما بدهد که خرج خانواده را تأمین کنی. فرج توبه کرد مدتی پس از آن از افراد شایسته شد و پس از آن دنبال تأمین مال حلال رفت. این عالم سرشناس آبروی خود را به حراج گذاشت وارد خانه فرج شد اینجا است که ما نباید گمان بد داشته باشیم.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه طبق آیات قرآن ما باید از هرگونه ظن بد پرهیز کنیم، ابراز کرد: همه می‌دانستند در شهر ناصریه فلسطین چهارمین پیامبر اولوالعزم خدا حضرت عیسی (ع) همسر ندارند، در این شهر زنی فاسد وجود داشت، روزی حضرت مسیح (ع) به خانه آن زن مراجعه کرد وقتی از منزل آن زن فاسد خارج می‌شد، شخصی او را دید خطاب به آن شخص گفت من رفتم که بیماری فکری این خانم را علاج کنم. این خانم بیماری است که بیماری او را کرخ کرده بود نمی‌فهمید بیمار است و خیال می‌کرد کار درستی انجام می‌دهد من پشت در اتاق نشستم با او صحبت کردم و او موفق به توبه واقعی شد. اگر آن شخص سوظن داشت صحبت‌های پیامبر (ص) را نمی‌پذیرفت.


وی افزود: حضرت عیسی (ع) ۳۳ سال داشت که یهود آن منطقه حکم قتل او را صادر کرد، شبی که می‌خواستند او را بگیرند یکی از مریدان او به نام یهودای اسخریوتی به حضرت عیسی (ع) خیانت کرده و زمینه کشته شدن او را فراهم کرد، خداوند خود او را به شکل حضرت عیسی (ع) درآورد و او را دار کشیدند، بنابراین داستان آن صلیبی که پاپ، همه مسیحیان کاتولیک و پروتستان بر گردن دارند دروغ است. مردم عالم از گذشته تا امروز گرفتار دروغ بودند امروز هنرمندتر از گذشته دروغ را به مردم تزریق می‌کنند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه چند سال عمر را باید با سختی طی کنیم تا در پایان عمر در آغوش رحمت الهی قرار بگیریم. گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید از بسیاری از گمان‌های بد پرهیز کنید چراکه گناه آن در کتاب شما نوشته می‌شود و در قیامت بابت آن دادگاهی می‌شوید. این حکم قرآن است که درباره هیچکس گمان بد نبرید.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان درباره اهمیت نداشتن سو ظن، عنوان کرد: امام سجاد (ع) می‌فرمایند از نظر سن مردم از شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر هستند، او که بزرگ‌تر است این گمان را در حق او ببر که احتمالاً یک لااله الاالله بیشتر از تو گفته است و کسی هم که از شما کوچک‌تر است یک گناه از شما کمتر دارد. پس همه بزرگترها و کوچکترها از شما بهتر هستند بنابراین درباره مردم گمان بد نبرید.

وی با تاکید بر اینکه گمان بد حرام است، ابراز کرد: در کتاب وسایل الشیعه نوشته شده که خداوند می‌فرماید روز قیامت برخی افراد را به این علت که نسبت به خداوند گمان بد داشتند جهنم می‌برند، می‌پرسند که چرا چنین می‌کنید از سوی خداوند خطاب می‌رسد که من با فکر خودت با تو رفتار می‌کنم تو به من گمان بد داشتی، اما کسانی که نسبت به خداوند گمان خوب داشتند بر اساس همان گمان با آنها رفتار می‌شود. عمر دنیا بسیار کوتاه و زودگذر است، مراقب باشیم با درستکاری آن را طی کنیم، عمر در گذران است مراقب باشیم زیر بار گناه نرویم.

کد خبر 6058333

دیگر خبرها

  • سرمربی ناتینگهام از کسر امتیاز عصبانی است
  • این حکم قرآن است که درباره هیچکس گمان بد نبرید
  • سازمان ملل: یک میلیون فلسطینی در غزه با قحطی قریب الوقوع روبرو هستند
  • سید حسن خمینی: یکدیگر را به رسمیت بشناسیم/ بدانیم که هیچکس توان حذف گروه دیگر را ندارد
  • ترکیب صنعت نفت در بازی سرنوشت
  • سایه پدرانه ۲ هزار حامی جدید بر سر کودکان ایتام
  • امروز با پروین اعتصامی : آن پارسا که ده خَرَد و ملک، رهزن است
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز
  • اینترنت در برخی نواحی آفریقا قطع شد
  • اینترنت در غرب و مرکز آفریقا قطع شد