Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:46:29 GMT

2 شرکت خدماتی و عمرانی گناوه کارآفرین برتر شناخته شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۸۶۲۰

2 شرکت خدماتی و عمرانی گناوه کارآفرین برتر شناخته شدند

گناوه-ایرنا- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: شرکت های 'بندرسازان' و 'پسکرانه' گناوه در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان بوشهر، به عنوان کارآفرینان برتر سال 97 انتخاب شدند.

حسن غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: شرکت تعاونی بندرسازان گناوه به عنوان تعاونی برتر ملی و استانی و پسکرانه (پی ساز حیات داود) به دلیل عملکرد خوب به عنوان یکی از کارآفرینان برتر استانی برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: شرکت بندرسازان گناوه به عنوان کارآفرین برتر کشوری نیز انتخاب شد که در شهر یزد در آیینی به عنوان نماینده گناوه و استان بوشهر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
غلامی گفت: این 2 واحد براساس ارزیابی های صورت گرفته توسط بازرسان کشوری و استانی به این موفقیت نایل شدند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه افزود: شرکت تعاونی بندرسازان گناوه به مدیرعاملی 'حسین خدری' در زمینه خدمات گمرکی و بندری و شرکت پسکرانه با مدیریت 'منصور گرگی پور' در زمینه پروژه های عمرانی و صنعتی فعالیت دارند.
وی یادآورشد: معرفی تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر همه ساله به مناسبت هفته تعاون در استان بوشهر برگزار می‌شود که شهرستان گناوه در هر دوره یک نماینده برتر داشته است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارآفرينان برتر گناوه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرا درود گاه و کانال آبیاری نخیلات درود گاه از جمله پروژه هایمه مورد بازدید معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه قرار گرفتند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ جهت بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله موارد مورد تأکید معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیأت می‌توان اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد در این بازید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و جایگاه استفاده از نظرات مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، ابراز امیدواری و تشکر خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حمزه امین نژاد خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد خبر 6098847

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان جز سه استان برتر کشوراست
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است