Web Analytics Made Easy - Statcounter

مامور پلیس راهور استان فارس که در ماجرای واژگونی یک‌دستگاه لندکروز در محور دشت‌ارژن به شیراز، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و فیلم این رخداد خبرساز شد، به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس استان فارس، به‌دنبال دستگیری ضارب اصلی مامور پلیس راهور استان فارس در حادثه‌ واژگونی لندکروز، ابعاد جدید از این رویداد توسط این افسر پلیس فارس تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسر پلیس راه فرماندهی انتظامی استان فارس که در این حادثه از چندین نقطه بدن آسیب‌دیده است، گفت: در محدوده‌ دشت ارژن واقع در محور کازرون به شیراز به همراه دیگر همکار خود مشغول کنترل سرعت خودروها بودیم که راننده‌ یک دستگاه خودرو پژو 206 با بیان اینکه خودرو وی دچار نقص فنی شده است، از ما طلب کمک کرد .

بلافاصله خودرو پژو 206 را به شانه خاکی جاده هدایت کرده و مشغول امداد رسانی بودم که ناگهان گرد و خاک شدیدی در آن قسمت جاده بلند شد که نشان از وقوع حادثه رانندگی داشت.

این افسر پلیس ادامه داد: برای بررسی موضوع سریعا خود را به محل حادثه رساندم و مشاهده کردم که یک دستگاه خودروی لندکروز از جاده منحرف و واژگون شده است؛ پس از بررسی صحنه تصادف در حال یادداشت اطلاعات خودرو مورد نظر و ترسیم کروکی بودم که ناگهان فردی بدون دلیل با ایجاد درگیری و هتاکی مرا مورد ضرب و شتم قرار داد.

او گفت: مرا برای مداوا به بیمارستانی در شیراز انتقال دادند که سرنشینان خودرو لندکروز برای ادامه درگیری تا آن بیمارستان نیز آمدند و با گفتن جملاتی از جمله " کفش من سه میلیون قیمت دارد"، "من ماشین یک میلیاردی سوار می‌شم" و "تو هیچ کاری نمی تونی بکنی" قصد ادامه درگیری را داشتند که با دخالت عوامل بیمارستان آنها از صحنه متواری شدند.

این مأمور پلیس راه در پاسخ سئوالی مبنی بر اینکه چرا از خود در هنگام درگیری دفاع نکردی؟ جواب داد: به خاطر شلوغی و جو حاکم در آن صحنه و جلوگیری از سوء استفاده دیگران و با توجه به اینکه لباس مأمور نیروی انتظامی را پوشیده بودم، هیچ واکنشی از خود نشان ندادم .

در ادامه، متهم "م- ک" که عامل اصلی درگیری با این مأمور پلیس راه بود، گفت: از اقدام خود بسیار پشیمان و نادم هستم و از همه مأموران پلیس کشور و مردم به دلیل این رفتار وقیحانه خود عذرخواهی می کنم؛ من با این اقدام خود چند روزی احساسات همه اقشار جامعه را جریحه دار کردم و الان از کرده خود بسیار پشیمانم .

فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص گفت: مأموران نیروی انتظامی با کمترین امکانات به صورت شبانه روزی و در گرما و سرما در حال خدمت رسانی به مردم هستند و ساعت های طولانی در حالی که مردم در تفریح و مسافرت به سر می برند، برای حفظ جان آنان و کاهش تصادفات و تأمین نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی تلاش می کنند .

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه پخش کلیپ این موضوع در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن احساسات مردم، مأموران نیروی انتظامی و حتی سایر پلیس های کشورهای دیگر شده است، افزود: بر اساس مستندات موجود از دوربین های نظارتی پلیس، این خودرو با سرعت 137 کیلومتر در حال حرکت بوده است در حالی که سرعت قانونی در آن محوده 80 کیلومتر در ساعت بوده است .

گودرزی با بیان اینکه در این حادثه مأمور پلیس راه بدون هیچ دلیلی مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: علاوه بر این مأمور وظیفه شناس پلیس راه، مجموعه نیروی انتظامی نیز از این فرد شاکی است و باید برابر با قانون با اینگونه افراد برخورد شود چرا که قداست و حرمت پلیس مورد خدشه وارد شده و همه انتظار برخورد قانونی و صریح با این فرد را دارند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو