Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهدی یوسفی جمارانی، روز دوشنبه در نشست مشترک شورای اسلامی استان تهران با مسئولان و شورای اسلامی فیروزکوه با تاکید بر اهمیت شوراهای اسلامی افزود: مجموع اقدامات شوراهای اسلامی حاکی از ارجحیت منافع کشور، شهر و منطقه بر منافع فردی است؛ و روند انتخابی نظام کشور، روندی رو به رشد و پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی شورای نیز در این نشست بیان داشت: عملکرد و اقدامات شورای اسلامی استان تهران، الگوی نیکو برای استان های دیگر کشور بوده است.
قاسم میرزایی نیکو در ادامه، ابراز کرد: دولت در این تفکر بوده است که شوراها نقد می کنند و امور را مورد بررسی قرار می دهند، اما در دوران اصلاحات، نتایج مثبت حضور شوراها به خوبی نمایان شده است.
وی با اشاره به نقش ویژه شوراهای اسلامی، تصریح کرد: شوراها می توانند مشکلات قانونی را به کمیسیون مربوطه در مجلس منتقل کنند.
همچنین ادامه داد: بررسی موانع در مسیر راه اندازی پروژه ها از دیگر وظایف شوراهاست که می توانند با پیگیری، آنها را مرتفع کنند.
میرزایی نیکو اظهار داشت: فیروزکوه ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری، کشاورزی و دامداری دارد؛ همچنین اولین شهری است که بعد از تهران می تواند صنایع را در خود جای دهد.
الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران هم با اشاره به اهمیت این نشست، بیان داشت: در این جلسه مسائل، چالش ها و فرصت های پیشروی شهرستان فیروزکوه در بخش های کشاورزی، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.
به گزارش ایرنا؛ اعضای شورای اسلامی استان تهران بمنظور بازدید و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان فیروزکوه، 12 مرداد ماه به این شهرستان سفر کردند.
شهرستان فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت، دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت راه و شهرسازی رئیس شورای اسلامی شورای اسلامی کشاورزی مجلس شورای اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بنابر روایت فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903195

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد