Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@18:09:51 GMT

پارسا پیروفر گزیده‌ کارترین بازیگر سینما

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۹۴۳۲

پارسا پیروفر گزیده‌ کارترین بازیگر سینما

به گزارش جهان نيوز، "پارسا پیروزفر" بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها بیش از گذشته تمرکز خود را بر حضور صحنه ای در تئاتر گذاشته و همین حضور پررنگ و کسب موفقیت های فراوان در این عرصه باعث شده تا وی کمی از بازیگری سینما و تلویزیون فاصله گیرد.

پیروزفر سال گذشته نمایش بسیار موفق "ماتریوشکا" را روی صحنه داشت که علاوه بر اینکه چندین بار پیاپی روی صحنه رفته و بارها تمدید شد، توانست جایزه بهترین بازیگر سی و پنجمین جشنواره بین المللی جشنواره تئاتر فجر را برای وی به همراه بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




"ماتریوشکا" سه بار پیاپی توانست اجرای عموم داشته باشد و یکی از پرفروش‌ترین آثار تئاتر در سال گذشته لقب گرفت. این موفقیت ها در حالی بود که این نمایش تنها یک بازیگر یعنی "پارسا پیروزفر" را در خود می دید. پس از ماتریوشکا پیروزفر به سراغ اثری دیگر به نام "یک روز تابستانی" رفت.

یک روز تابستانی تازه ترین ساخته پیروزفر در مقام بازیگر و کارگردان تئاتر مرداد ماه امسال روی صحنه رفت اما به هیچ عنوان نتوانست موفقیت های ماتریوشکا را برای پیروزفر به همراه بیاورد. وی در نمایش حضور در کنار سوگل قلاتیان و رضا بهبودی را تجربه کرد.



وی به تازگی به عنوان بازیگر نقش اصلی "نمایش بینوایان" انتخاب شده است. پیروزفر در این اثر به کارگردانی "حسین پارسایی" در نقش "ژان وال ژان" ظاهر شده و می تواند به کسب جایزه جشنواره تئاتر فجر به صورت متوالی در دو سال پیاپی امید داشته باشد.

پرکاری پارسا پیروزفر در تئاتر هرقدر باعث موفقیت های پیاپی او بوده اما در نقطه مقابل حضور وی در عرصه سینما و تلویزیون را به شدت کمرنگ کرده است. در کل پیروزفر جزو بازیگرانی است که بسیار سخت بازی در آثار را انتخاب می کند اما طی سالهای گذشته به شدت کم کار شده است.


پیروزفر بعد از سال 1393 که در کار سینمایی به ایفای نقش پرداخت به شدت کم کار شد و بعد از آن تنها یک بار در سال 95 جلوی دوربین بهرام توکلی قرار گرفت و در فیلم "برف سرخ" به ایفای نقش پرداخت. فیلمی که امسال به احتمال فراوان از گزینه های شاخص حضور در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

پیروزفر پیش از این نیز در فیلم سینمایی "اینجا بدون من" با توکلی سابقه همکاری موفقیت آمیزی داشته است. وی که برف سرخ بیستمین فعالیت سینمایی اش محسوب می شود، در دهه نود تنها چهار فیلم بازی کرده تا به عنوان یکی از گزیده کارترین بازیگر سینما مبدل شود.


وی اما در تلویزیون حتی کم کار تر از سینما است اما می توان گفت تمامی آثاری که پیروزفر در تلویزیون بازی کرده جزو ماندگارترین آثار تلویزیونی محسوب می شوند. سابقه بازیگری پیروزفر در تلویزیون به چهار اثر ختم می شود.

پیروزفر در مجموعه های تلویزیونی در پناه تو، در قلب من، سفر سبز و در چشم باد به ایفای نقش پرداخته که هر کدام از آنها بارها و بارها از شبکه ملی پخش شده و همچنان مخاطبان زیادی را روبروی جعبه جادو می نشانند. حال باید دید وسواس پیروفر در انتخاب کارهای تصویری کمتر می شود و یا وی همچنان گزیده کارترین بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران محسوب خواهد شد.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم آسمان غرب روی پرده سینمای کشور نقش آفرینی می کند در اکران عمومی فیلمش توسط هودارانش سوپرایز شد.جشن تولد کی مرام با استقبال پرشور مخاطبان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کی مرام کد خبر 846271 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم خانه سینما بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ