Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به  عبدالناصر همتی رئیس کل  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با موضوع فهرست تکمیلی اقلام تبصره یک ماده یک  اظهار کرد: پیرو نامه شماره 60.129110 مورخ 18 مرداد ماه 1397 همان گونه که آگاهی دارید، طبق بند یک تصویب‌نامه شماره 63793.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ت55633 هـ مورخ 16 مرداد 1397 هیات محترم وزیران «بانک مرکزی جمهوری اسلامی مجاز است نسبت به تامین ارز کالاهای فهرست گروه یک (شامل کالاهای اساسی، ضروری، دارو و ملزومات و تجهزات پزشکی) اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به نرخ رسمی ارز اقدام نماید»، فهرست کالاهای مشمول بهره‌مندی از ارز 42 هزار ریالی ابلاغ شد.

با عنایت به اطلاعات واصله مبنی بر عدم اجرای تعرفه‌های ابلاغی از سوی همکاران آن بانک بدیهی است، هرگونه تاخیر در اعمال ضوابط و سیاست‌های ابلاغی دولت منجر به کمبود کالایی و بروز مشکلات متعدد در تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری می‌شود که تبعات آن متوجه آن حوزه خواهد بود.

بدین وسیله ضمن تاکید بر عملیاتی نمودن نامه فوق، فهرست تکمیلی مشتمل بر تعداد 75 قلم کالا به همراه کد HS هشت رقمی که با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط احصا شده است (نامه شماره 97.501.2776 مورخ 27 مرداد 1397 وزارت جهاد کشاورزی تصویر پیوست) برای تامین ارز رسمی (42 هزار ریال) به شرح 3 صفحه جدول پیوست ارسال می‌شود.


نامه وزیر صنعت

متن کالاهای مشمول ارز دولتی را از اینجا +  جدول ۵۷ قلم کالا  +دریافت کنید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول

نفت آبادان با تغییرات گسترده در کادر فنی امیدوار به بقا در لیگ برتر است

طرفداری | باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای نجات از بحران و صعود در جدول رده بندی لیگ برتر، کادر فنی خود را متحول کرد و اعضای جدیدی را به کادر فنی اضافه کرد.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی، فراز کمالوند، سرمربی تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی خواهند کرد. عبدالرضا برزگری، ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست نیز از دیگر اعضای کادر فنی هستند.

امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، نتایج خود را در ادامه فصل بهبود بخشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول