Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@12:26:39 GMT

محل شهادت شهدای تاسوکی باید به مکان فرهنگی تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۰۲۶۱

محل شهادت شهدای تاسوکی باید به مکان فرهنگی تبدیل شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: برای محل شهادت شهدای تاسوکی باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا به محلی فرهنگی تبدیل شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در گلزار مطهر شهدای شهرستان زابل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمام شهدا به‌خصوص شهدای حادثه تروریستی تاسوکی، گفت: خون تمام شهدای کشورمان باعث حفظ انقلاب اسلامی تا امروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای محل شهادت شهدای تاسوکی باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا به محلی فرهنگی تبدیل شود و زمینه آشنایی بیشتر مردم با شهدا و به‌خصوص شهدای این حادثه تروریستی را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت پیگیری وضعیت درمانی تمام ایثارگران به‌خصوص جانبازان شیمیایی شهرستان زابل، گفت: با توجه به وضعیت آب‌ و هوای خاص منطقه، شرایط این افراد به‌صورت ویژه پیگیری خواهد شد و در مرحله نخست گروه تخصصی پزشکی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی این شهرستان و مناطقی که دارای وضعیت هوای مشابه هستند اعزام می‌شوند.

معاون رئیس جمهور افزود: در صورت نیاز به اقدامات درمانی برای جانبازان شیمیایی این مناطق، اعزام این افراد به مراکز مجهز درمانی استان‌های همجوار در دستور قرار خواهد گرفت و بر اساس نیاز و تشخیص گروه پزشکی ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های وابسته به بنیاد در تهران نیز قابل انجام خواهد بود.

انتهای پیام/4038/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امورمجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: ۲ گروه جهادی الکفیل و منتظران ظهور با ۱۳۰ یونیت دندان پزشکی با حضور بیش از ۳۰۰ پزشک، دندان پزشک، متخصص و دستیار روزانه به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

هادی غلامی افزود: یکی از این دوگروه که قرارگاه جهادی الکفیل است، با پزشکان متخصص و بهترین مواد اولیه موجود هر چه در توان داشته‌اند را در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی گفت: قرارگاه جهادی الکفیل در این اردوی جهادی روزانه به ۵۰۰ مددجو و نیازمند معرفی شده از سوی آستان قدس رضوی ارائه خدمت می‌دهد.

مدیر امورمجاورین بنیاد کرامت رضوی افزود: قرارگاه جهادی الکفیل به مدت ۶ روز و تا نهم فروردین ماه در مشهدالرضا مشغول کار است.

غلامی گفت: قرارگاه جهادی الکفیل در ورزشگاه امام رضا (ع) و گروه جهادی منتظران ظهور در زائرسرای رضوی انتهای خیابان چمن مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ کامل احیای شب‌ قدر در یادمان شهدای گمنام تهران+ آدرس
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • اسرائیل یک خبرنگار دیگر را به شهادت رساند/ شمار شهدای خبرنگار در غزه به 137 تن رسید
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان