Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم‌جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد شهریور ماه در باغ زیبا برگزار شد. ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی‌باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم‌جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد شهریور ماه، ظهر امروز دوشنبه 12 شهریور 1397 در باغ زیبا برگزار شد. این مراسم به همت موسسه پیشکسوتان هنرمند و به مناسبت تولد 38 تن از اعضای این موسسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این‌مراسم عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن تبریک عیدغدیر و عید قربان در سخنانی گفت: استاد انتظامی و استاد صندوقی دو تن از اعضای موسسه دیگر در میان ما نیستند و برایشان طلب آمرزش الهی می کنیم.

او با اشاره به کم توجهی رسانه ها به مراسم تشییع استاد صندوقی تاکید کرد: وقتی هنرمندی چهره است رسانه ها در همه جا به او توجه می کنند اما هنرمندان درجه یک که شاید خیلی چهره نباشند، همیشه مورد بی مهری رسانه ها قرار گرفته اند. متاسفانه مراسم ختم استاد صندوقی به اینگونه بود و رسانه ها توجه چندانی به آن نداشتند.

عظیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در هفته های گذشته جلسه ای با وزیر ارشاد درباره بودجه موسسه داشتیم. ایشان نگاه ویژه ای به موسسه داشتند و برحمایت مادی و معنوی موسسه تاکید کردند.

او ادامه داد: بازسازی ساختمان موسسه هم در حال انجام است. دو استودیوی صدا برای موسیقی و سینما در آنجا ساخته می شود و گالری و سالن اجتماعات هم داریم. دیروزهم با استاد دهلوی دیداری داشتیم و خوشبختانه اوضاع ایشان نسبت به سال گذشته بهتر است.

عظیمی گفت: بزرگداشت استاد قاسم رفعتی را در هفته گذشته داشتیم که در تالار وحدت برگزار شد. بزرگداشت استاد خسرو سینایی هم چهارشنبه برگزار‌می شود.

او ادامه داد: تعداد اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت هم اکنون از 750‌ نفر بیشتر شده است. ما رکورددار برگزاری جشن های تولد هستیم. چهار سال است که این جشن های تولد را به صورت ماهیانه برگزار می کنیم. موسسه هنرمندان پیشکسوت در بیست شهریور 1391 کارش را آغاز کرد و چند روز دیگر به ششمین سال تاسیس موسسه میرسیم.

در مراسم‌جشن‌تولد هنرمندان‌پیشکسوت متولد شهریور ماه، چهره هایی مانند؛ حسن تقوی، گوهر خیراندیش، سیدرضا میرهاشمی، عباس مشهدی زاده، حبیب دهقان نصب، محمد احدی، هارون کریمی یشارانی، مسعود حسن‌خانی، محمد احمدی، خسرو نعمتی روشن، داوود جعفری امید، محمد ناصری پور، مهرزمان فخار منفرد، محمدعلی اسماعیلی متین، مهدی میرزاعلی، هوشنگ‌توکلی، علی قلم سیاه، محمد سلمانی و علی اصغر اسکندری حضور داشتند.

در این‌مراسم با هدایایی از مهمانان تجلیل شد.

انتهای پیام/

R33357/P1356/S4,40/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز یک عملیات رزمی فرهنگی و یک جهاد تبیین بزرگ برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یک تبادل فرهنگی بین استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب با سایر شرکت کنندگان از استان‌های دیگر در این همایش است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در حاشیه سفر به سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت یاد شهدای بازی دراز اظهار کرد: مقدمه‌های لازم برای برگزاری با شکوه رزمایش بزرگ فرهنگی بازی دراز در این شهرستان برای یک مراسمی درخور شأن شهدای این عملیات در شهرستان با بسیج همه امکانات و با حضور همه دستگاه‌های اداری فراهم شده است.

وی افزود: مراسم سالروز بزرگداشت عملیات بازی دراز مانند سال‌های قبل با شکوه تمام در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری این مراسم با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور دارد و تمام مباحث امنیتی، اسکان و پذیرایی، آماده‌باش اورژانس و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی، استقرار موکب‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم یادواره شهدا چهارشنبه شب در جوار حرم احمد ابن اسحاق (ره) در شهر سرپل ذهاب برگزار و صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز نیز در صبح روز پنجشنبه با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور با رمز مبارک یا زهرا (س) راس ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

وی با قدردانی از تمام ادارات که در هماهنگی و همراهی و آماده سازی شهرستان برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور نقش داشته‌اند و موکب داران که به صورت خودجوش اعلام آمادگی کرده‌اند تا به شرکت کنندگان خدمات رسانی کنند، ادامه داد: این مراسم پیش مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی است.

به گزارش ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در جوار حرم احمدابن اسحاق (ره) برگزار خواهد شد و در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز به یاد عملیات غرورآفرین آزادسازی این ارتفاعات از ساعت ۶ صبح با حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 751163

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر