Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد مجرد روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) کرج که با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج انجام شد،با بیان این مطلب افزود: براساس گزارش های ارایه شده مشکلات این مرکز درمانی حل شدنی است و مسئولان استان البرز نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت نیستند.

وی ادامه داد: با توجه مشکلات معیشتی کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) لازم است نهادهای دستگاه های متولی با هماهنگی هرچه بیشتر نسبت به رفع مشکلات اقدام عملی نموده نقش خود را در حل مشکلات ایفا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین بازدید رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج ضمن ارایه گزارش از وضعیت مادی و اقتصادی مشکلات بیمارستان پیشنهاد تبدیل تعرفه این بیمارستان از بخش دولتی به خصوصی را داشت و براین نکته مهم تاکید کرد به دلیل کمبود منابع درآمدی در پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل مواجه شده است.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرج مجرد بازدید بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!