Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:12:51 GMT

هشتمین خانه ورزش روستایی بجستان در درزاب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۰۷۹۳

هشتمین خانه ورزش روستایی بجستان در درزاب افتتاح شد

پیش از ظهر امروز هشتمین خانه ورزش روستایی شهرستان بجستان درروستای درزاب از توابع بخش مرکزی بجستان با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولان شهرستان فتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پیش از ظهر  هشتمین خانه ورزش روستایی شهرستان بجستان درروستای درزاب از توابع بخش مرکزی  بجستان با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان شهرستان باحضور در درزاب و بعد از افتتاح تنها خانه ورزش این روستا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخشان ادای احترام کردند.


در حاشیه این مراسم اصغر اکبری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بجستان به خبرنگار صبح توس گفت: هشتمین خانه ورزش روستایی در درزاب افتتاح می شود در حالی که ما از 18 اردیبهشت ماه اقدام به راه اندازی خانه ورزش در روستاها کردیم، در حال حاضر در استان با تناسب جمعیت پیشتازیم.

 

وی ادامه داد:  برای راه اندازی هر خانه ورزش  مبلغی معادل 50 میلیون ریال هزینه شد  از 38 سهمیه ای که استان خراسان رضوی دراین امر داشت 5 سهم به بجستان تعلق گرفت. روستاهای مزار، سردق، مرندیز، زین آباد و آهنگ با اعتبارات استانی و روستاهای جزین، درزاب و فخرآباد با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال از اعتبارات داخلی، کمک نماینده و همچنین کمک های فرمانداری و دهیاری ها تجهیز و افتتاح شد.


اکبری در پایان خاطر نشان کرد: سعی بر این است تا پایان سال بیش  از 4  روستای دیگر را به خانه ورزش مجهز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز