Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی به میزبانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد قزوین در گرایش سازه‌های ستون فشاری همراه بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، در مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی که به همت معاونت پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و انجمن کشوری سازه‌های ماکارونی ایران در سه گرایش راندمان، سنگین و ستون فشاری برگزار شد در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی بیش از ۲۰۰ سازه بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گرایش ستون فشاری این مسابقات سازه تیم East bridge دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تحمل وزن ۱۰۸۸ کیلوگرم، عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کرد.

علیرضا جاودانیان، امیر یاوری، پدرام محمد قاسمی و احسان کریمی به عنوان اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این مسابقات حضور داشتند و هومن قاسمی نیز به عنوان استاد راهنما این تیم را هدایت می‌کرد.

لازم به ذکر است، در این مسابقات سازه‌ها از ماکارونی، همراه با چسب و با اهداف آموزشی، برای آزمایش طراحی یا برای شرکت در مسابقات مختلف، طراحی و ساخته می‌شوند. هر ساله مسابقات مختلفی در سراسر جهان از سوی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در زمینه سازه‌های ماکارونی و برای سنجش میزان تحمل‌پذیری وزن و فشار از سوی این سازه‌ها برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد قزوین دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس