Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@09:25:05 GMT

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۱۲۲۹

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان کبودراهنگ

سهراب فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز نقش مؤثری در کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی در جاده‌ها خواهد داشت.

وی افزود: احداث جاده‌ها برای راحتی و آسایش تمام جوامع بشری بسیار حیاتی است که وجود هر گونه نقص باعث کاهش بازدهی و ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رزن ابراز داشت: راه‌های شهرستان کبودراهنگ با ۸۴۱ کیلومتر و راه‌های روستایی آن با ۵۳۳ کیلومتر است که ۲۰ نقطه پر حادثه را در سال‌های گذشته شناسایی شد که نسبت به رفع این نقاط اقدام کردیم.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵ نقطه از نقاط حادثه‌خیز شهرستان کبودراهنگ اصلاح شده که آمار تصادفات نیز رو به کاهش بوده و پنج نقطه اصلی مانده است که پیگیر هستیم و در صورت تخصیص اعتبار نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهداری حادثه خیز فتحی کبودراهنگ جاده تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این نشست با اشاره به اینکه در حوزه سلامت باید از ظرفیت خیران سلامت استفاده شود، گفت: برای ساخت و تکمیل مراکز درمانی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

امام جمعه کبودراهنگ هم گفت: در دین اسلام همیشه به بهداشت و سلامت تاکید شده و امروز هم باید برای داشتن خانواده و جامعه سالم، بهداشت را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر فرزندآوری، گفت: خانواده‌ها ازدواج را آسان بگیرند تا زوج‌های جوان به فرزندآوری روی بیاورند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ هم گفت: پارسال بیش از هزار و ۹۰۰ تولد در شهرستان داشتیم و رتبه اول استان را در این زمینه به خود اختصاص دادیم.

علی کریمی افزود: بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات به مراکز درمانی اعطا شده است و بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک خیران سلامت به بخش درمان بوده است.

او همچنین گفت: مرکز جامع درمانی شیرین سو با اعتبار ۸ میلیارد تومانی و ۴ خانه بهداشت با اعتبار هر کدام ۱ میلیارد تومان در حال ساخت است و ۱۰ خانه بهداشت نیازمند بازسازی و مرمت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ با اشاره به اینکه پارسال ۲۲ تن مواد غیر بهداشتی و ۶ تن غذا و داروی فاسد و غیرقابل استفاده جمع آوری و معدوم شد، افزود: همچنین در طرح غربالگری دیابت و فشار خون بیش از ۹۳ درصد از جمعیت هداف شهرستان غربالگری شد.

دکتر کریمی گفت: در هفته سلامت بیش از ۳۰ برنامه شاخص از جمله افتتاح طرح‌های درمانی، آغاز ساخت اورژانس پیش بیمارستانی، کارگاه‌های آموزشی و طرح غربالگری در شهرستان کبودراهنگ اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • پاکسازی حریم جاده همدان - کبودراهنگ از زباله
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور
  • آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز محور راهجرد به سلفچگان
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ