Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد-ايرنا- مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان لرستان گفت: در سيزدهمين جشنواره تعاونگران برتر استان که همه ساله به مناسبت هفته تعاون برگزار مي شود ، 500 تعاوني شرکت دارند.

علي آشتاب روز دوشنبه به مناسبت هفته تعاون در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين جشنواره از مجموع تعاوني هاي شرکت کننده در جشنواره تعداد 21 تعاوني برتر در گرايش هاي مختلف معرفي و تجليل مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: از بين راهبردهاي مختلف براي توسعه تعاوني ها، توسعه فرهنگ تعاون که همان کار جمعي و گروهي است به عنوان مهمترين راهبرد به شمار مي رود زيرا مردم با همکاري، انسجام و با هم بودن مي توانند در قالب يک تعاوني، اهداف مشترکي در راستاي رونق و توسعه اقتصادي براي خود فراهم کنند.
آشتاب با اشاره به اينکه به منظور تشويق مردم به توسعه تعاوني ها بعنوان بخشي اثرگذار در رونق و توسعه اقتصادي در هفته تعاون همه ساله از تعاون هاي برتر تجليل مي شود يادآور شد: سال گذشته چهار تعاون گر برتر که در بخش هايي همچون فرش، پوشاک، گياهان دارويي و شرکت هاي دانش بنيان فعاليت مي کردند در سطح کشوري معرفي و تجليل شدند.
وي با اشاره به اينکه يکي از برنامه هاي هفته تعاون که از ابتداي هفته جاري آغاز شده ديدار با اعضاي تعاوني ها است گفت: هدايت مردم به سمت تشکيل تعاوني مي تواند تبديل به يک فعاليت اقتصادي پايدار شود.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان لرستان گفت: تعاوني تاکسي راني نيز به مناسبت هفته تعاون در سطح استان رژه خواهند داشت تا با اين اقدام به ترويج فرهنگ تعاون کمک کنند.
آشتاب يادآور شد: افتتاح تعاوني هاي توليد پوشاک و آبياري باراني، کارگاه آموزشي حوزه پوشاک ، بازديد از تعاوني هاي نمونه و ديدا با ائمه جمعه در سراسر استان از ديگر برنامه هاي هفته تعاون است.
1920/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود