Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@16:27:04 GMT

امحای مزرعه شاهدانه در  بویین و میاندشت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۱۳۷۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی بوئین و میاندشت گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی این مزرعه را در منطقه ای سخت گذر در این روستا به وسعت سه هزار مترمربع کشف کردند.

سرهنگ علیرضاطاهری افزود: در این مزرعه 500 بوته شاهدانه که به روش  نشایی کشت شده بود معدوم شد.

ازگیاه شاهدانه موادمخدر گراس یا گُل تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما مزرعه شاهدانه امحا کشف گراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا

بریتانیا از آغاز رسمی بررسی‌ها برای برنامه‌ریزی پروژه مزرعه بادی فراساحلی با پنج دهانه خروجی خبر داد که انتظار می‌رود برق صدها هزار خانه را تأمین کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بریتانیا از راه‌اندازی پروژه‌ای با هدف تولید انرژی تجدیدپذیر معادل برق‌رسانی به صدها هزار خانه خبر داد. پروژه پیشنهادی شامل توسعه مزرعه بادی فراساحلی ۳۵۳ مگاواتی گالوپر بریتانیا با بیش از ۷۹ توربین بادی است که حداکثر ارتفاع آن‌ها به ۳۹۹ متر می‌رسد و دو منطقه جداگانه بستر دریا در جنوب دریای شمال را با پوشش ۱۲۸ کیلومترمربع در بر می‌گیرد.

مزرعه بادی تقریباً در ۳۷ کیلومتری سواحل سافولک جنوبی قرار خواهد گرفت و کابل‌های زیرزمینی آن به‌طول تقریبی ۲۲ کیلومتر به ایستگاه فرعی جدیدی می‌رسد که در غرب لیتل بروملی اسکس قرار دارد. قابل‌توجه این‌که تأثیرات این پروژه بر جوامع محلی، حیات‌وحش و محیط‌زیست حداقل است.

برنامه‌ریزی برای بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا

پروژه بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا اکنون در مرحله پیش‌آزمون قرار دارد و انتظار می‌رود مرحله آزمایشی آن در اواخر تابستان سال جاری آغاز شود و ۶ ماه طول بکشد. تصمیم نهایی در مورد ایجاد آن نیز برعهده وزیر امور خارجه بریتانیا در بخش وزارت امنیت انرژی و کربن‌صفر شدن است و در تابستان ۲۰۲۵ گرفته خواهد شد. این پروژه برنامه‌ریزی شده است تا یک اتصال به شبکه در گره اتصال شبکه ملی شرقی آنگلیا، نزدیک لافورد در اسکس داشته باشد.

انتظار می‌رود مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا تا سال ۲۰۳۰ به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 747800

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا