Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مقامات سئول متعهد شده اند تا روزانه تمامی توالت‌های عمومی این شهر را به خاطر وجود دوربین‌های مخفی مورد بازرسی قرار دهند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مقامات سئول متعهد شده اند تا روزانه تمامی توالت‌های عمومی این شهر را به خاطر وجود دوربین‌های مخفی مورد بازرسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین‌های مخفی در توالت‌ها و اتاق‌های پرو به یک مشکل جدی در کره جنوبی تبدیل شده است. در سال گذشته بیش از ۶۰۰۰ مورد فیلم غیر اخلاقی به پلیس گزارش شده است. این فیلم‌ها اغلب بدون اطلاع قربانیان در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری می‌شوند. در اوایل سال جاری، ده‌ها هزار نفر زن به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را در برابر این مسئله به دولت نشان دهند. به گفته فعالان اجتماعی زنان همیشه در کره جنوبی در دلهره و نگرانی به سر می‌برند چرا که می‌ترسند کسی از آن‌ها مخفیانه فیلم یا عکس بگیرد. علاوه بر آن ۸۰ درصد از قربانیان را جامعه زنان تشکیل می‌دهد.  
به گزارش خبرگزاری بی بی سی، در حال حاضر توالت‌های عمومی سئول ماهانه مورد بازرسی قرار می‌گیرد. اما دولت کارکنان مربوطه را مستلزم به بازرسی روزانه سرویس‌های بهداشتی کرده است. با این وجود مسئولان انتظامی معتقند که دستگیری مجرمان کار دشواری است چرا که متخلفان دوربین‌ها را در مدت کوتاهی نصب کرده و سپس آن‌ها را با خود می‌برند بدون آنکه پلیس حتی ردی از آنان پیدا کند. در سال گذشته بیش از ۵۴۰۰ نفر برای جرایم مرتبط دستگیر شده بودند که تنها کمتر از ۲ درصد از مجرمان در زندان به سر می‌برند.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سئول دوربین مخفی بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را 15 بر 13 شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلیه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

علاوه بر علی پاکدامن، ایران سه نماینده دیگر در رقابت های جایزه بزرگ سئول داشت.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول