Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:49:26 GMT

آغاز به کار خط هوایی مستقیم تهران کازان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۲۲۰۱

آغاز به کار خط هوایی مستقیم تهران کازان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اولین پرواز خط هوایی مستقیم بین تهران و کازان توسط شرکت هواپیمایی آتا ایرلاین روز یکشنبه ۲ ماه سپتامبر انجام شد.

«سرگی ایوانف» رئیس کمیته دولتی جمهوری تاتارستان در امور گردشگری اعلام کرد:این یک رویداد تاریخی و دستاورد بزرگ ماست که هدف آن جلب گردشگران هر چه بیشتر به تاتارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند مدت اخیر بین جمهوری اسلامی ایران و تاتارستان روابط نزدیکی برقرار شده است. به عنوان مثال اواخر ماه می معرفی امکانات گردشگری جمهوری تاتارستان در تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان صورت گرفت.

کد خبر 4393206

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران روسیه کازان مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا سوریه روسیه عراق ایران رژیم صهیونیستی فلسطین افغانستان عربستان سعودی دونالد ترامپ جنگ 2015 یمن ترکیه سازمان ملل متحد ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ علیرضا خزائلی افزود: تدوین این برنامه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به گردشگران خارجی در دستور کار قرار گرفته و قرار است تا نیمه نخست امسال تکمیل و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: شناخت بازار‌های هدف گردشگری، تبیین نحوه حضور در نمایشگاه‌های بازار‌های هدف، تعیین نوع و نحوه بازاریابی و تبلیغات در قالب انواع اقلام تبلیغاتی و برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های گردشگری از جمله موضوعات مهم در تدوین این برنامه است.

خزائلی تاکید کرد: از سال‌های گذشته تاکنون تصمیم گرفتیم که برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی باید بازار‌های هدف را شناسایی کنیم، همین رویکرد سبب شد تا تدوین برنامه یاد شده مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، استان قزوین با کمک این برنامه هدفگذاری می‌کند که در کدام استان‌ها و برای کدام کشور‌ها اقلام کالایی با زبان خارجی به خصوص چاپ و توزیع کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین خاطرنشان کرد: این استان در حوزه گردشگری خارجی روند رو به رشد دارد و در همین ایام تعطیلات نوروزی ۱۲۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

خزائلی یادآور شد: گردشگران خارجی متعلق به کشور‌های اروپایی، چین، روسیه، حوزه خلیج فارس و همچنین آسیای شرقی بودند که در قالب انفرادی و همراه با تیم‌های تورگردی به ایران آمده و استان قزوین را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری انتخاب کردند.

گفتنی است، ۱۵۱۶ اثر طبیعی و تاریخی در استان قزوین ثبت ملی شده است.

دیگر خبرها

  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان
  • ایران هم در پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل موفق عمل کرد هم در جنگ روانی و رسانه‌ای