Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از کرمان دراین مراسم احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه برنامه سازان مرکز کرمان با کسب ۱۱ جایزه از این جشنواره ، خوش درخشیدند گفت در سالهای اخیر اقدامات ماندگاری در صدا و سیما برای معرفی ظرفیتهای استان انجام و به رغم مشکلات،کارهای تولیدی خوبی از جمله سریال، انیمیشن و موسیقی تولید و در آستانه هفته دفاع مقدس مستندهای خوبی درخصوص شهدا آماده رونمایی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقای علیرمضانی گفت همزمان با 40 سالگی انقلاب دشمنان برنامه ریزی گسترده ای برای کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کرده اند که توطئه آنها با هنرمندی رسانه ها و صداوسیما خنثی خواهد شد . آقای علیرمضانی با اشاره به درپیش بودن ماه محرم هم گفت همت صدا و سیما بر پوشش مناسب مراسم محرم همچون سالهای گذشته خواهد بود.
در این مراسم اقای موسوی معاون استاندار کرمان گفت در هفته دولت طرحهای زیادی در گوشه و کنار استان افتتاح شد که با همکاری صدا و سیما این خدمات دولت به خوبی به مردم منعکس شد.
آقای کامیابی رئیس هیاتهای مذهبی استان هم گفت اصناف و هیاتی ها در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش اساسی داشتند و برای حفظ آن هم در صحنه باقی خواهند ماند.
در این مراسم از برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما و همچنین آقای کامیابی به پاس 40 سال خدمت برای برگزاری مراسم محرم و حجت الاسلام شیخ بهایی که هنگام وقوع زلزله سال گذشته حین پخش برنامه زنده آرامش خود را حفظ و همگان را به حفظ ارامش دعوت کرد تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان صدا و سیما جشنواره مراکز محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 تصاویری از شیخ محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی که اقدام به بوسیدن دست مرد سالخورده‌ای در حین تجلیل از او می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این کلیپ در حال پخش نشان می‌دهد که شیخ محمد بن زاید در حال تجلیل از سعید نصیب پالمر المنصوری که در مراسم اهدای جوایز ابوظبی روی ویلچر نشسته بود و با او صحبت می‌کند دست این پیرمرد را می‌بوسد که منجر به غافلگیری او می‌شود. جایزه ابوظبی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: المنصوری الگوی انفاق، کار خیریه و شهروندی خوب است و یکی از برجسته‌ترین کمک‌های او حمایت در زمینه آموزش در منطقه الوثبه است. ۳۰ سال، تبدیل شدن به الگویی برای نسل‌هایی که هنوز تشویق و حمایت او از آن‌ها در تحصیل و خدمت به ملت را به یاد دارند. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • از ظرفیت صدا و سیمابرای استفاده کشاورزان از سند مالکیت استفاده شود
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد