Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوناروما اهدافی در سر دارد که امیدوار است خیلی زود به آن ها برسد.

طرفداری- جانلوییجی دوناروما، دروازه بان 19 ساله میلان، از علاقه‌ش برای بازگرداندن ایتالیا و میلان به جایگاه واقعی‌شان گفت و ابراز امیدواری کرد نقش بزرگی در انجام این مهم داشته باشد. وی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا، اظهار داشت:

ما تیم بسیار خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شدت می خواستیم برابر رم پیروز شویم. هدف ما برگرداندن میلان به جایی است که به آن تعلق دارد؛ یعنی لیگ قهرمانان اروپا. هرکاری خواهیم کرد تا به این مهم برسیم. همیشه انتقاد ها را می پذیرم. من انسان آرامی هستم که دوست دارم تمام تلاشم را در زمین انجام دهم. لئوناردو، مالدینی و کاکا؟ دیدن همه آن ها در کنار هم، هیجان آور است.

در ابتدا کمی بیم و هراس داشتیم، اما روحیه ما با دیدن آن ها بالا رفت. آتزوری؟ بودن در اینجا همیشه باعث شادی است. باید هرکاری از دست‌مان می آید، انجام دهیم تا ایتالیا به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سراج عصر یکشنبه در اولین جلسه شورای مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در سال ۱۴۰۳، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد را مقدس دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف نشان داده که یاری رسان مردم و حافظ امنیت و انقلاب اسلامی است.

سراج با اشاره به برنامه‌های مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران برای سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: تشکیل گروه‌های جهادی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه گفت: به اتمام رساندن برنامه‌های نیمه تمام سال گذشته در اولویت کاری این مرکز قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه امسال بسیج استانداری تهران و رده‌های تابعه بر اساس «سند اعتلای بسیج» تدوین شده است، افزود: این برنامه‌ها تا پایان اردیبهشت به تمامی پایگاه بسیج ادارات و معاونت‌ها ابلاغ خواهد شد.

سراج در خصوص برنامه‌های فرهنگی این مرکز مقاومت نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات بسیج، فعالیت فرهنگی برای کارکنان در مرحله اول و خانواده آنان در مرحله بعد است که با ایجاد نشاط، اثرگذاری و تعلق سازمانی را در بین کارکنان دوچندان می‌کند و این اقدام نیز ان شاالله در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم‌تر نسبت به سال قبل تداوم خواهد داشت.

کد خبر 6084895

دیگر خبرها

  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری