Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:05:26 GMT

حضور اسدی در محل تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۲۴۷۵

حضور اسدی در محل تمرین پرسپولیس

محمد امین اسدی که در تیم امید با ایجاد حاشیه از اردو در جاکارتا اخراج شد، در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت.

به گزارش “ورزش سه”، محمد امین اسدی، مهاجم جوان پرسپولیس که در جریان حضور در تیم امید در بازی‌های آسیایی بعد از ایجاد حاشیه اخراج شد و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت، درمحل تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد ولی با لباس شخصی در گوشه‌ای حضور یافت و بعد از دقایقی راهی رختکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرونده این بازیکن باید در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گیرد و بعد از دریافت حکم در خصوص آینده‌اش در پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

محمد امین اسدی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد امین اسدی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ساعت 18:45 اولین جلسه تمرینی امسال تیم پرسپولیس در استادیوم کاظمی و با سوت رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار، آغاز شد تا سال جدید برای سرخپوشان استارت بخورد.

نکته مهم اینکه تمرین امروز با حضور هواداران این تیم همراه بود که اغلب آنها را مسافران نوروزی تشکیل می‌دادند و باوجود بسته‌بودن درهای تمرین، آنها فرصت تماشای عملکرد سرخپوشان را به دست آوردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت حنانوف گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند و البته دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی با هماهنگی باشگاه در این تمرین شرکت نکردند.

دیگر خبرها

  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و اوسمار