Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امامی امین در حاشیه نشست رفع موانع تولید و بررسی مشکلات صاحبان صنایع دماوند در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص علت تعطیلی برخی واحدهای صنعتی دماوند اظهار داشت: امروز با تولیدکنندگان و صنعتگران دماوند دیدار داشتیم و برخی موارد زیست محیطی سبب ایجاد مشکلاتی برای صنعتگران دماوندی شده است، که دستوراتی برای حل این مشکلات صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی در شهرک های صنعتی دماوند گفت: گاهی یک کارخانه ای تعطیل می شود، که باید علت تعطیلی آن ها را بررسی کرد، ما تمایلی به تعطیلی هیچ کارخانه ای نداریم، بدهی های کشاورزانی که در پی سرمازدگی دچار خسارت شدند، برای ۳ سال با پرداخت ۵ درصد کارمزد امهال شد، اگر کشاورز و یا صنعتگری مشکل تسهیلات داشته باشد نیز می تواند، به بانک مراجعه کرده و پس از دریافت تسهیلات به راه اندازی مجدد واحد صنعتی و یا گلخانه خود اقدام کند.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 4393239

منبع: مهر

کلیدواژه: خسارات سرمازدگی معاونت استانداری تهران مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم