Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر دالیچ، کواچیچ با جدایی از رئال مادرید و پیوستن به آبی های لندن، کار صحیحی انجام داده است.

طرفداری- زلاتکو دالیچ، سرمربی موفق کرواسی، با تصمیم کواچیچ مبنی بر پیوستن به چلسی موافق است و به نوعی این حرکت او را مثبت ارزیابی می کند. وی در مصاحبه با نشریه Sportske Novosti، گفته است:

متئو تصمیم درستی گرفت که تیمش را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکنی است که باید در بازی های زیادی حضور داشته باشد و پیشرفت کند. تنها راه پیشرفتِ او، ثبات در بازی کردن است. 

رئال مادرید در تابستان امسال وضعیت کواچیچ را بررسی خواهد کرد. با توجه به درخشش این ستاره جوان، بعید است که بخواهد دوباره نیمکت نشین لوس بلانکوس باشد و در صورت تداوم این وضعیت، احتمال می رود چلسی به صورت دائمی این بازیکن را به خدمت گیرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد از روز چهارشنبه با حضور آزادکاران به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد و حسن یزدانی که پس از جراحی کتف به مدت ۲۰۰ روز از تمرینات به دور بود به ترکیب تیم ملی اضافه شد و در دور جدید تمرینات، آزادکاران را همراهی خواهد کرد. در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کامران قاسم پور در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده در حالی که عنوان شده بود کامران قاسمپور قصد بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم را دارد.

او پیش از این هم رقیب حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم بود که پس از مدتی تغییر وزن داد و در وزن ۹۲ کیلوگرم دو مدال جهانی کسب کرد. از آنجایی که این وزن غیر المپیکی بود، کامران به وزن ۹۷ آمد. حالا با توجه به عمل جراحی کتف حسن یزدانی، قاسمپور سودای بازگشت به همان وزن ۸۶ کیلوگرم را دارد ولی با این حال هنوز تکلیف این وزن مشخص نیست. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هم منتظر است تا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگردد و از میزان آمادگی او مطلع شوند و پس از آن تصمیم بگیرند.

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی و کامران قاسمپور گفت: طبق اسامی دعوت شده حسن یزدانی در این اردو حضور خواهد شد. با صلاحدید کادر فنی در مورد او تصمیم گیری خواهد شد. حسن باید به اردو بیاید تا کادر فنی میزان آمادگی او را بررسی و پس از آن تصمیم نهایی را بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده و آیا بحث حضور او در وزن ۸۶ کیلوگرم منتفی شده است، گفت: کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه انتخابی تیم ملی وارد شد و براساس آن هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. اما در مورد قاسمپور هم کادر فنی باید تصمیم نهایی را بگیرد. او فعلاً در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کند و پس از آن محسن کاوه و دیگر اعضای کادر فنی با بررسی همه جوانب تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

کد خبر 6085400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید