Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:45:37 GMT

جسد مرد 27ساله در رودخانه کارون در عقیلی گتوند پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۲۶۸۳

جسد مرد 27ساله در رودخانه کارون در عقیلی گتوند پیدا شد

حمید محمدپور روز سه شنبه در گفت وگو با خبر نگار ایرنا افزود: فرد یادشده اهل دورود لرستان بوده که روز جمعه پس از آب تنی در رودخانه کارون حوالی روستای مرتضی بخش عقیلی گتوند غرق شد.
وی گفت: پس از چهار روز جستجو برای پیکر وی، امروز توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و با همکاری فرمانداری، سپاه و نیروهای مردمی از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد پور با بیان اینکه این فرد غرق شده هفته گذشته همراه با دوستان خود برای تفریح به بخش عقیلی گتوند سفر کرده بود،افزود: پیکر وی به سردخانه منتقل شد.
به گزارش ایرنا ستاد بحران شهرستان گتوند از نظر امکانات نجات و کمک رسانی به افراد در حوادث با کمبودهایی مواجه است که این مشکل، کار امدادرسانی به حادثه دیدگان در این شهرستان را با مشکل جدی مواجه کرده است.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، سماله، ترکالکی، صالح شهر، جنت مکان و 45 روستا است.
7467/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان خوزستان جمعیت هلال احمر کارون گتوند عقیلی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

حسین سرباز رشید اظهار کرد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند که جنازه یکی از ۲ نفر غرق شده در رودخانه نازلو پیدا شده است.

وی بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن یکی دیگر از غرق شدگان محل حادثه حضور خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: همچنان هویت این ‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است اما به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

هلال احمر آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: هر چند که حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است اما عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد