Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:19:50 GMT

ایجاد امنیت اجتماعی مهم‌ترین اولویت پلیس اردبیل است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۲۸۵۷

ایجاد امنیت اجتماعی مهم‌ترین اولویت پلیس اردبیل است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ایجاد امنیت اجتماعی مهم‌ترین اولویت پلیس اردبیل است و تقویت روحیه در بین آنان یک امر لازم و ضروری است چرا که ۸۰ درصد افزایش کارآیی داشته است. ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار حسین عبدی بعد از ظهر امروز در آئین تجلیل از کارکنان و خانواده‌های فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال اظهار داشت:  ایجاد امنیت اجتماعی مهم‌ترین اولویت پلیس اردبیل است و تقویت روحیه در بین آنان یک امر لازم و ضروری است که باید مورد توجه واقع شود چرا که این مسئله به تنهایی توانسته 80 درصد افزایش کارآیی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که راه‌اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی نقشه اصلی دشمنان است بیان کرد: دشمنان درصدد هستند تا با در تنگنا نگه داشتن مردم ایران نقشه‌های شوم خود را یکی پس از دیگری پیاده کنند که در این زمینه عزم و اراده ملی برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان امری لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با توجه به این که کشور ایران به یک امنیت و نظم تمام عیار دست یافته است به همین دلیل دشمنان با به کارگیری ترفندهای مختلف این موضوع را نشانه گرفته‌اند که به همین دلیل نقش نیروی انتظامی در تامین و تثبیت نظم و امنیت در کشور بسیار حائز اهمیت بوده و رسالت خطیر و حساسی را بر دوش آنان نهاده است.

عبدی بیان کرد: ارائه بیش از هشت هزار و 900 خدمت برای دستگاه‌های کشور در حال اجرا است که در این زمینه تلاش نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت است و روحیه‌بخشی در بین آنان به عنوان یک اصل اساسی و مهم باید مورد توجه واقع شود و نیروی انتظامی علی‌رغم کم بودن مزایا و حقوق تلاشش را کم نکرده است.

وی تصریح کرد: باید زمینه حمایت و پشتیبانی خانواده در شرایط سخت برای خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی فراهم شود تا رغبت خانواده این افراد در ارتباط با تلاش و زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی کاسته نشود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز گفت: افزایش نشاط و شادابی در جامعه اولویت اساسی است و در این زمینه صدا و سیما اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داده است و اقتدار خود را به منصه ظهور گذاشته است که این موضوع ترسی را در دل دشمنان پدید آورده است که بسیار حائز اهمیت است.

علی ملااحمدی بیان کرد: صدا و سیمای استان همیشه درصدد خواهد بود تا در تبیین اقشار تاثیرگذار پلیس در جامعه موفق عمل کند و امنیت و آرامش را در معنای واقعی کلمه به همگان معرفی کند و در این زمینه صدا و سیمای مرکز اردبیل به دنبال تولید برنامه‌های فاخر و ارزشمند با محوریت تلاش و خدمات نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی اظهار کرد: دشمنان هم اکنون با هزینه‌های گزاف در رسانه‌ها سعی بر کمرنگ جلوه دادن اقتدار ناجا و تلاش‌های ولایی و ارزشی پلیس هستند که در این زمینه در تلاش هستیم تا زمینه‌های لازم را برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی با تولید برنامه‌های فاخر و مناسب عملی کنیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند