Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:04:11 GMT

صید دست‌ نشان از ملوان، تیم فصل گذشته

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۲۹۸۵

صید دست‌ نشان از ملوان، تیم فصل گذشته

تیم فوتبال مس کرمان بابک مرادی بازیکن فصل گذشته ملوان بندرانزلی را به خدمت گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان پس از اینکه با مجتبی حسینی خاتمه همکاری داد، با نادر دست نشان برای هدایت این تیم در فصل جدید لیگ یک به توافق رسید.


این چهر پس از انتخاب به عنوان سرمربی برخی بازیکنان را از تیم مرخص کرد و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرد تا با برگزاری اردوهای مختلف آماده صعود به لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه تلاش های دست نشان برای تقویت تیم خود این چهره بابک مرادی بازیکن فصل گذشته خود ملوان را نیز به خدمت گرفت تا بتواند تیمی قدرتمند تر در ادامه مسابقات در اختیار داشته باشد.


مس کرمان حالا در پایان هفته سوم از سه بازی 6 امتیاز کسب کرده و رتبه سوم را در اختیار دارد؛ آنها امیدوارند با نادر دست نشان و تجربیات این مربی پس از سال ها دوری از سطح اول فوتبال کشور که با حضور در رقابت های آسیایی هم همراه بود، بار دیگر به این رقابت ها بازگردند.

دسته یک نادر دست نشان (سرمربی) ملوان بندرانزلی مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک نادر دست نشان سرمربی ملوان بندرانزلی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت:امروز برای ما ثبات خیلی اهمیت داشت که آن را نشان دادیم.
ژوزه مواریس افزود: از نظر احساسی ذوب آهن با توجه به شرایطی که از هفته قبل داشت کمی از ما در این بحث جلوتر بود ولی ما نشان دادیم که می‌توانیم در شرایط سخت ثبات خود را نشان دهیم.
وی گفت: امروز ما با یک گل پیروز بازی شدیم و فکر می‌کنم که لیاقت این پیروزی و کسب ۳ امتیاز را داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: ما باید مقابل مشکلات بایستیم تا از این شرایط سخت عبور کنیم.
ژوزه مواریس افزود: هرچند که هواداران امروز آنچنان که باید حضور نداشتند و این طبیعی است چراکه آنها انتظار دارند در چند بازی اخیر عمل نکردیم و ما باید این شرایط را بپذیریم و برای بهتر شدن و تغییر آن تلاش کنیم.
وی گفت: همه هواداران قابل احترام هستند و ما باید برای آنها تلاش کنیم تا با اتحاد بیشتر به موفقیت‌های بهتر و بیشتری برسیم.

دیگر خبرها

  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • از قزوینی ها یاد بگیرید!
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون