Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@14:16:59 GMT

تداوم حملات جنگنده های ائتلاف سعودی به یمن

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۳۰۸۱

تداوم حملات جنگنده های ائتلاف سعودی به یمن

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع نظامی یمنی از ادامه حملات جنگنده های ائتلاف  سعودی به  مناطقی از استانهای صنعا، الحدیده و صعده خبر داد.

جنگند های ائتلاف سعودی امروز دوشنبه 12 شهریورماه سه حمله به مزرعه در منطقه غوله الحنشات در منطقه نهم در شرق صنعا کردند که بر اثر آن سه نفر زخمی شدند که در میان آنها یک کودک وجود دارد که به شدت زخمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده های ائتلاف سعودی سه حمله نیز به بین مطر در غرب صنعا کردند.

در استان الحدیده در غرب یمن نیز پنج حمله از سوی جنگنده های ائتلاف سعودی به ساختمان دانشکده نیروی دریایی در بندر الحدیده شد.

جنگنده های ائتلاف سعودی سه حمله به استان صعده انجام دادند.

همزمان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی در جیزان و نیز مواضع مزدوران و متجاوزان در ساحل غربی را زیر آتش سنگین قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی تحولات منطقه یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

کد خبر 6097503

دیگر خبرها

  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد