Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم معارفه سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی امروز دوشنبه 12 شهریور ماه 97 با حضور مهندس جعفری معاون پشتیبانی و مدیران ستادی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دفتر مدیریت این مجموعه برگزار شد.

توفیق کابلی که شنبه 10 شهریورماه 97 با حکم مهندس کریمی مدیر عامل و رئیس هئیت مدیره شرکت توسعه سرپرست جدید مجموعه ورزشی شهید شیرودی شد با حضور در این مجموعه, جلسه ای را جهت آشنایی با معاونین و مسئولان داخلی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتداء آقای صمدی مدیر سابق مجموعه ضمن خوشامد گویی به میهمانان عزیز به بیان توضیحات کاملی در طی دوران تصدی و فعالیتهای صورت گرفته پرداخته و در ادامه اززحمات تک تک پرسنل که در طول این مدت ایشان را همراهمی نمودند تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه آقای مهندس جعفری معاون پشتیبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن درود به روان پاک شهدا بخصوص شهید شیرودی افزودند : خیلی خرسندم که در جمع عزیزان هستم و لازم بود که در مقام تجلیل از این 2 عزیز خدمت می رسیدم و از آقای صمدی تقدیر و تشکر ویژه و خسته نباشید میگم به تمامی تلاشها و زحمات صادقانه ای که با کمترین امکانات به نحوی شایسته در اداره مجموعه در این سالها کشیدند و تبریک مجدد میگم به برادر عزیزمان جناب آقای کابلی در سمت جدید و آرزوی موفیقت برای ایشان دارم.

مهندس جعفری در ادامه فرمودند که بر همه وظیفه است که بر حفظ و حراست از قدیمی ترین مجموعه ورزشی پایتخت بکوشند و شرکت توسعه برخود واجب می داند که تمامی سعی و تلاش خود را بر این امر به کار ببندند و آقای کابلی که نیاز به تعریف و معرفی ایشان نیست و همه این عزیز را در سمتهای گوناگون دیده و هرجا که بودند سبب خیر و منشاء دستاوردهای جدیدی برای مجموعه خود بوده است.

سرپرست جدید مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز اعلام نمود : برخود وظیفه می دانم از تک تک دوستان و عزیزانی که تشریف فرمایی کردن تشکر و قدردانی کنم و از زحمات آقای صمدی دوست و برادر عزیزم هم که سالیان سال در کنارشان کار کردیم قدردانی می نمایم.

پس از خاتمه جلسه آقای مهندس جعفری معاون پشتیبانی به اتفاق مدیران ستادی شرکت و سرپرست مجموعه از سالن بدنسازی آقایان و بانوان – انبارهای مرکزی مجموعه – موتورخانه های افراسیابی و ژیمناستیک – انبارهای دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی و سالنهای جلسات و آمفی تئاتر نیز دیدن کردند.

در این جلسه آقایان جلائیان مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل ، رهگذر مسئول پیگیریهای ویژه و مدیر روابط عمومی ، جنتی مدیر امور اداری و تدارکات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، سعید صمدی مدیر سابق مجموعه ، رضا باقری معاون پشتیبانی ، مرتضی آذرخوش معاون ورزشی ، مهدی تقی زاده مسئول حراست و مسئولان ستادی مجموعه نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تئاتر مدیر روابط عمومی معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد