Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری رشت گفت: اگر بوم‌گردی را رواج ندهیم بسیاری از زمین‌های موجود در استان در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که قصد ویلاسازی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری رشت عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس اسناد بالادستی بخش‌های کشاورزی، گردشگری و تجارت سه محور توسعه در استان گیلان تعریف شده است اظهار داشت:در شهرستان رشت بیش از 64 هزار هکتار اراضی کشاورزی برای کشت برنج وجود دارد که باید تلاش شود کشت این محصول برای آنان مقرون به صرفه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به افتتاح راه‌آهن در آینده‌ای نزدیک اتفاقات خوبی دراستان خواهد افتاد که باید برای استفاده از هر فرصتی برنامه داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه رشت به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهرستان شمال کشور و سومین شهر گردشگر پذیر ایران نامگذاری شده، گفت: اگر بوم گردی را رواج ندهیم بسیاری از زمین های موجود در استان در اختیار افرادی قرار می گیرد که قصد ویلا سازی دارند و در این طرح ضمن حفظ طبیعت و محیط زیست می خواهیم به گردشگر نشان دهیم که ظرفیت‌های بسیاری در گیلان برای آنان وجود دارد.

سرپرست فرمانداری رشت بیان داشت: در این طرح حدود 425 واحد بوم گردی بر عهده شهرستان رشت است که ظرفیت بسیار ارزشمندی است که در آن حتی قطع یک اصله درخت هم مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به نشاط اجتماعی توجه ویژه ای شده تا جامعه‌ای شاداب بر اساس موازین دینی داشته باشیم اظهار داشت:در رشت کارگروه فرهنگی و اجتماعی فعال شده تا آسیب های اجتماعی را به عنوان یکی از دغدغه های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه شناسایی کرده و تا حد امکان آن را کاهش دهیم و برای تحقق آن نیازمند برنامه های فرهنگی هستیم.

احمدی با اشاره به اینکه افتتاح طرح شهر شبهای روشن در رشت یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش نشاط اجتماعی است تا محیط امنی را برای مردم و خصوصا جوانان به وجود آوریم، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف بویژه فرهنگی در سطح سواحل تلاش می‌کنیم علاوه بر کاهش خطرات جانی و غریق برای مسافران و گردشگران، نشاط را به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت برنج زمین طبیعت گردشگری نظام مقدس جمهوری اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند