Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان امروزدر آیین افتتاح و بهره برداری از پل دوم راهبردی غدیر محور اصفهان شهرکرد با بیان اینکه استان اصفهان نیازمند توسعه شبکه راه است ، اظهار کرد : استان اصفهان در مرکز کشور و تلاقی محورهای شمال_جنوب و شرق_غرب حمل بار و مسافر قرار دارد و به لحاظ وجود صنایع مادر فولاد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شاهد تولید بار و مسافر در این استان پهناور هستیم ؛ از سوی دیگر جاذبه های بسیار قوی گردشگری استان اصفهان از روستاهای آن گرفته تا شهرهای این استان باعث شده است راه های این استان به یکی از پر ترددترین مسیرها مبدل شود و روزانه حجم انبوهی از مسافرت ها از آن انجام گیرد.

وی افزود : استان اصفهان نیازمند تامین زیرساخت های لازم در حوزه راه بوده به همین دلیل اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به دنبال اجرای سیاست های وزارت راه و شهر سازی و همچنین برنامه هایی که در خصوص طرح جامع حمل و نقل و طرح آمایش استان پیگیری شده، به صورت ویژه به شبکه راه های استان پرداخته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در چند روز گذشته بالغ بر ۳۱۷ کیلومتر راه به کل راه های استان اصفهان افزوده شد البته پراکندگی طرح های اجرایی در سراسر استان بوده است.

وی با بیان اینکه امروز افتتاح طرح پل غدیر مهم و تاثیرگذار است ، اضافه کرد: با افتتاح طرح پل غدیر یکی از گره های بزرگ ترافیکی مسیر اصفهان_شهرکرد باز خواهد شد چراکه این مسیر با لحاظ قرار گرفتن در مسیر شهرستان لنجان به ویژه بخش باغبهادران همواره پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور بوده از سوی دیگر این مسیر محور تردد خودروهای سنگین و سرویس صنایع مختلف است.

غلامی با بیان اینکه تکمیل باند دوم اصفهان_شهرکرد به ‌عنوان یکی از طرح‌های خاص و راهبردی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به شمار می آید ، گفت : پل غدیر دارای سازه ای بسیار پیچیده است، چراکه سازه همواره شاهد عبور وسایل نقلیه سنگین و ترافیک بالا بوده و بر همین اساس دارای هشت دهانه ۳۲ متری ، ۲۵۰ متر طول و دارای ۲۷ شمع است که این شمع‌ها با حفاری در بستر رودخانه  ایجاد شده‌اند.

وی عنوان کرد: طرح پل غدیر به دلیل تامین نشدن اعتبار مورد نیاز سال ها معطل مانده بود و خوشبختانه در سال ۹۵ در بازدیدی که معاون وزیر راه وشهرسازی از این طرح داشت ، مقرر شد این پل در مدت زمان دو سال به بهره برداری برسد و با حمایت های وی و برنامه ریزی هایی که انجام گرفت پشتوانه مالی این طرح تامین شد و امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: با بهره برداری از پل غدیر ۳۵ کیلومتر جاده زرین‌شهر به شهرکرد چهار خطه شد و از این پس مردم با امنیت کامل می توانند در این مسیر تردد داشته باشند.

وی یادآور شد: در راستای رفع مشکلات ترافیکی شهرستان لنجان امروز کلنگ دو طرح در باغبهادران بر زمین خواهد خورد و امیدواریم این طرح ها با تامین اعتبارات مورد نیاز در زمانبندی مناسب به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

۳۱۷ کیلومتر به راه های استان اصفهان افزوده شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری

مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز معمار و شروع هفته فرهنگی اصفهان مانور نمایشی شهر فرهنگ با هدف اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری و مباحث شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان به عنوان شهر پیشرو در این زمینه در حال اجرا است.


عادل فتوحی نیا  با بیان اینکه از جمله راه‌های آشنایی شهروندان با خدمات قابل ارائه شهری، روی آوردن به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از مردم برای مردم با مشارکت گروه‌های نمایشی است افزود:  معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری و همراهی اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدام به برگزاری فراخوان و اجرای مانور نمایشی (شهر فرهنگ) به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و نقش معماری در هویت شهری کرده است.


او گفت: مانور‌های نمایشی شهر فرهنگ در واقع نقطه اتصال فرهنگ و هنر با معماری و انتقال معانی و فرهنگ سازی از طریق هنر در شهر خواهد بود که به خوبی ارتباط میان دستگاهی مجموعه‌های شهرداری در ارائه و معرفی خدمات به شهروندان محترم را به نمایش می‌گذارد.


مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه تا ۹ اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در ۴ نقطه از معابر پرتردد شهر از جمله چهارراه شیخ صدوق، چهارراه تختی، چهارراه آپادانا و پل بزرگمهر نزدیک به ۱۵۰ اجرای نمایشی خواهند داشت.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری