Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان ‌جنوبی به مرحله سوم رزمایش که نمایش اقتدار عاشورایی است، اشاره کرد و گفت: این نمایش در هفته دفاع مقدس در استادیوم آزادی با حضور بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان گردان‌های امام علی (ع)، بیت المقدس و امام حسین (ع) مهر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان ‌جنوبی امروز در نشست خبری پیرامون رزمایش بسیجیان محمد رسول الله 2 اظهار کرد: امروز، روز مبارزه با استعمار انگلیس است که انگلیسی‌ها همیشه بین امت‌های اسلامی اختلاف ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی به شعار معروف انگلیس‌ها که تفرقه بینداز و حکومت کن اشاره کرد و افزود: انگلیس همیشه دنبال زیاده‌خواهی از مردم شریف ایران بوده و همچنان سعی می‌کنند در ارکان انقلاب اسلامی نفوذ داشته باشند و ما باید هوشیار باشیم و از این سوراخ دوباره گزیده نشویم.     فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان ‌جنوبی با اشاره به اینکه رزمایش محمد رسول الله 2 طی سه مرحله برگزار می‌شود، گفت: در مرحله اول این رزمایش کارگروه‌های جهادی بسیج تشکیل می‌شوند که از 9 تا 20 شهریور ماه در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند.     سردار قاسمی تصریح کرد: در این مرحله 219 گروه جهادی به مناطق کم برخوردار مانند حاشیه شهرها و روستاهای محروم اعزام می‌شوند.     وی با بیان اینکه 9 شهریور ماه 66 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند، افزود: تعداد 560 برادر و 267 خواهر و در مجموع 833 نفر در گروه‌های فرهنگی، خدماتی و آموزشی شرکت کرده‌اند.     فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان ‌جنوبی گفت: توزیع دفترچه‌های مدارس، توزیع 700 سبد غذایی، برپایی ایستگاه صلواتی، کلاس‌های آموزش اخلاق، ویزیت 500 نفر توسط پزشکان عمومی، ویزیت 450 نفر توسط پزشک زنان و زایمان، برگزاری کلاس های مشاوره خانواده و سلامت، اقتصاد مقومتی ، کشاورزی و ترمیم مسیر جوی‌های آب و خانه‌های محرومین از جمله فعالیت‌های این گروه‌های جهادی است.     وی به رزمایش گردان‌های بیت المقدس بسیج که مرحله بعدی این رزمایش است، اشاره کرد و افزود: با حضور 20 گردان از بیت المقدس بسیج 14 شهریور ماه به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود.     فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه رزمایش گردان‌های بیت المقدس شامل دو مرحله است، گفت: مرحله اول این رزمایش به صورت شبانه و روزانه در روزهای 14 و 15 شهریور ماه و مرحله دوم آرام‌سازی و آموزش رزمی است که از بعد از ظهر 15 شهریور ماه شروع می‌شود.     سردار قاسمی به مرحله سوم رزمایش که نمایش اقتدار عاشورایی است، اشاره کرد و گفت: این نمایش در هفته دفاع مقدس در استادیوم آزادی با حضور بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان گردان‌های امام علی (ع)، بیت المقدس و امام حسین (ع) مهر ماه برگزار می‌شود.     وی با اشاره به اینکه گردان‌های بیت المقدس سه هدف دنبال می‌کنند، افزود: آمادگی، تقویت روحیه جهادی و مایوس کردن دشمن از اهداف این گردان‌ها است.     فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه رزمایش گردان‌های بیت المقدس به صورت سراسری و در طی 20 روز در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.     سردار قاسمی به طرح‌های اعتلای بسیج اشاره کرد و یادآور شد: بسیج در هر مرحله‌ای در دهه 60 در بحث دفاع مقدس، در دهه‌های 70 و 80 در بحث سازندگی و در دهه 80 و 90 در بحث جنگ نرم و فرهنگی  حضور داشته است.     وی به جنگ اقتصادی که در حال حاضر به راه افتاده است، اشاره کرد و افزود: در مقابل جنگ اقتصادی، مسئله مقاومت اقتصادی مطرح شده است و دشمن با اعمال تحریم‌ها می‌خواهد بر ما مسلط شود.     فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان ‌جنوبی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی از جنگ فرهنگی زودتر به نتیجه می‌رسد، گفت: بسیج در زمینه جنگ اقتصادی خدمات زیادی را ارائه کرده است.     سردار قاسمی با بیان اینکه 7 طرح اعتلای بسیج را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: طرح‌های اعتلای بسیج، طرح‌های خدمات‌رسان هستند که برای سال‌های 97 و 98 در دستور کار بسیج قرار گرفته‌اند.   انتهای پیام/4

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با اقتدار تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه