Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سازمان ملي استاندارد ايران اعلام کرد: 42 مدل موتورسيکلت استانداردهاي 25 گانه را پاس نکرده و توليد آنها متوقف شده است.

به گزارش دوشنبه تارنماي سازمان ملي استاندراد ايران، شمار استانداردهاي اجباري تاييد نوع موتورسيکلت از آغاز دي ماه سال 1396 از 17 به 25 استاندارد افزايش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجراي اين استاندارها از ابتداي تيرماه امسال اجباري اعلام شد.
از اين رو، طبق قوانين و مقررات سازمان ملي استاندارد ايران، توليد و شماره گذاري اين مدل هاي موتورسيکلت متوقف شد.
فهرست ياد شده در سامانه اطلاع رساني سازمان استاندارد ايران به نشاني https://standardna.ir در دسترس است.
به گزارش ايرنا، بيستم مردادماه رييس سازمان ملي استاندارد ايران اعلام کرد: با هدف کمک به فضاي توليدي کشور در شرايط کنوني و مواجهه با تحريم‌ها براي خودروسازاني که در مورد گذراندن استانداردهاي 85 گانه برنامه داشته باشند مهلت پيش بيني مي شود.
اقتصام*3065*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد

پولتیکو با گروهی از افسران نظامی ارتش اوکراین مصاحبه و گفتگو کرده است که تمامی آن‌ها به شرط ناشناس ماندن حاضر به اظهارنظر شدند.

به گزارش فارس، طبق گفته این افسران ارشد، اوکراین «در حال لغزیدن به سوی فاجعه است». نبود تسلیحات غرب، ارتش اوکراین را به حالت تدافعی آورده و مورد تهدید قرار داده است.

طبق گزارش پولتیکو، جو کشور اوکراین در مقایسه با روز‌های اولیه جنگ اوکراین و زمانیکه بسیاری از جوانان سرشار از حس میهن‌پرستی بودند، تغییر چشمگیری کردند.

هم‌اکنون «نیرو‌های جوان واجد شرایط کار‌های دیگری را برای انجام دادن پیدا کرده‌اند».

در ماه‌های اخیر، مقام‌های اوکراینی پس از شکست‌های پی در پی در میدان نبرد در مقابل روسیه، اعتراف کردند که بخش مهمی از این شکست‌ها به واسطه فقدان مهمات بوده است.

رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی چندی پیش اعتراف کرد که در صورت عدم کمک نظامی آمریکا، کی‌یف درمقابل روسیه شکست خواهد خود و درست یک روز پس از آن، رهبر اکثریت سنا چاک شومر روز تصریح کرد که کی‌یف به واسطه فقدان کمک‌های مالی ایالات متحده در حال شکست در میدان نبرد است.

سنا که اکثریت آن را دموکرات‌ها تشکیل می‌دهند، اواسط ماه فوریه، لایحه بودجه اوکراین را تصویب کرد، اما مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن در اختیار جمهوری‌خواهان است، هنوز به این لایحه رأی نداده‌اند.

دیگر خبرها

  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • تحقق ۱۲۰ درصدی شاخص اختصاصی تدوین استانداردهای ملی در کردستان
  • تدوین استانداردهای ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد