Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@11:46:57 GMT

زیارت وزیر امور خارجه از حرم حضرت زینب (س) +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۴۴۱۲

زیارت وزیر امور خارجه از حرم حضرت زینب (س) +فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران بعد از استقبال رسمی از سوی معاون وزیرخارجه سوریه به زیارت حرم حضرت زینب(س) به منطقه زینبیه در حومه دمشق رفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم وزیر امور خارجه ایران محمد جواد ظریف حرم حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه جدید پاکستان به کابل دعوت شد

به گزارش قدس آنلاین حافظ ضیاء احمد معاون سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان در حساب رسمی کاربری‌اش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که امیر خان متقی وزیر امور خارجه امارت اسلامی افغانستان امروز با محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان تلفنی گفت‌وگو کرد و انتصاب وی را تبریک گفت.

متقی ابراز امیدواری کرد که حضور اسحاق دار در منصب وزارت خارجه بتواند نقش مثبت و سازنده‌ای در تقویت روابط دو جانبه پاکستان و افغانستان ایفا کند.

وی اظهار داشت: منطقه با گذشت هر روز شاهد افزایش تعاملات مثبت‌ است و کارهای عملی در مسیر پروژه‌های زیربنایی بزرگ در حال آغاز شدن است لذا افغانستان منتظر سهم‌گیری سازنده پاکستان است.

امیر خان متقی همچنین از همتای پاکستانی خود برای سفر رسمی به افغانستان دعوت کرد.

محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان نیز در حساب کاربری خود در ایکس با ابراز خرسندی از دریافت تماس از سرپرست وزارت خارجه افغانستان نوشت: توافق کردیم تا به همکاری در ایجاد روابط دوجانبه برادرانه ادامه دهیم.

وی تاکید کرد که گسترش همکاری‌ها در حوزه ارتباطات، تجارت، امنیت، مقابله با تروریسم و ارتباطات مردمی با افغانستان اولویت اصلی پاکستان است.

روابط پاکستان و افغانستان از زمان تسلط طالبان بر کابل به دلیل امتناع این کشور از خنثی کردن تهدیدات ناشی از گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان، در بن بست قرار گرفت.

پس از انتخابات و تشکیل دولت جدید در پاکستان، دولت طالبان خواستار بازگشایی کانال رسمی ارتباط با همسایه خود شد. پیام تبریک سرپرست نخست وزیری حکومت طالبان به پاکستان پس از برگزاری انتخابات اخیر این کشور و نامه تبریک سرپرست وزارت خارجه طالبان افغانستان به همتای پاکستانی خود نشانه‌های مثبتی است که اخیرا در روابط ۲ کشور مشاهده می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • «بلینکن» برای ششمین بار به غرب آسیا سفر می‌کند
  • وزیر خارجه اتریش: تمایلی برای پیوستن به ناتو نداریم
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • انتقاد جالب وزیر امور خارجه مولداوی: بودجه دفاعی این کشور از رئال مادرید کم تر است!
  • انتقاد به سبک وزیر فوتبالی؛ بودجه دفاعی این کشور از رئال مادرید کم‌تر است!
  • لفاظی جدید وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره حمله به رفح
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • وزیر امور خارجه جدید پاکستان به کابل دعوت شد