Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سید ابوالقاسم موسوی گفت: موضوع آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارتقای دانش و کسب مهارت کارشناسان در زمینه شغلی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست بویژه عیسی کلانتری - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست - است. دفتر آموزش با بهره‌گیری از نظرات مدیران و کارشناسان ستادی و استانی مرتبط و نیازسنجی آموزشی انجام شده، دورجدید آموزش ضمن خدمت کارکنان را برگزار می ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در سری جدید آموزش ضمن خدمت کارکنان ۲۰ عنوان دوره برای مشاغل اختصاصی کارکنان و۱۲عنوان دوره برای مشاغل عمومی- مشترک سازمان در نظر گرفته شده است،اظهارکرد: نیازسنجی‌های انجام شده با مشارکت دفاتر تخصصی، مبنای دوره‌های آموزش ضمن خدمت بوده است و این دوره‌ها مدتهاست در تقویم آموزشی ما مصوب است اما تاکنون موفق به اجرای آنها نشده بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مشاغل اختصاصی سازمان حفاظت محیط زیست در استان‌ها دارای متصدیان اندکی است و به همین دلیل امکان برگزاری آموزش اختصاصی در هریک از استان‌ها وجود ندارد. تصمیم گرفته شد تا در تمامی دوره‌های آموزشی در حال برگزاری، ۳۱ نفر کارشناس مرتبط استانی شرکت کنند و خوشبختانه این اقدام با استقبال خوبی همراه بوده و در حال انجام است همچنین در برنامه ارایه شده به استان‌ها، بر اجرای دوره‌های آموزشی، مشابه با ستاد برای استان‌هایی که تعداد قابل توجهی فراگیر حایز شرایط دارند در استان (به‌صورت استانی یا منطقه‌ای) تاکید شده است.

موسوی با اشاره به اینکه درسال ۹۷ به میزان ۳۰۰۰ نفر روز آموزش محیط ‌بانان با بهره‌گیری از ظرفیت دانشکده محیط زیست انجام شده است، گفت: ۵۰۰ نفر روز آموزش تخصصی برای متصدیان مشاغل اختصاصی کارشناسان و رؤسای ادارات و گروه‌ها انجام شد و از ابتدای شهریورماه نیز برنامه آموزشی ذکر شده به میزان ۲۵۵۷ نفر روز (با بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار) انجام خواهد شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سرپرست دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست درپایان اظهارکرد: رویکرد آموزش ، اجرای کارگاه‌های تخصصی حضوری با هدف کسب مهارت در زمینه شغلی و مشخصا" چالش‌ها و مسایل روز محیط زیست درتمامی حوزه‌های سازمان است که البته ارایه این مسایل توسط دفاتر تخصصی و مسئولان مربوطه (ستاد و استان) در تعیین عناوین آموزش‌های آتی بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آموزش سازمان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»