Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@22:29:46 GMT

انفجار سویدای سوریه را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۴۸۸۳

انفجار سویدای سوریه را لرزاند

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد صدای انفجاری که در شهر سویدا شنیده شد، ناشی از انفجار تعدادی بمب به جا مانده از تروریست ها در اطراف فرودگاه نظامی خلخله بوده است.

منابع محلی در استان جنوبی دمشق پایتخت سوریه امروز دوشنبه از وقوع انفجاری مهیب در حومه شمالی سویدا خبر دادند که اخبار مختلفی در خصوص منشأ این انفجار منتشر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان عرصه شبکه های اجتماعی اعلام کردند این انفجار بسیار مهیب در فرودگاه خلخله اتفاق افتاده است که 40 کیلومتر با شهر سویدا فاصله دارد.

برخی دیگر اعلام کردند این انفجار ناشی از مین هایی بوده است که توسط مقامات مسئول در کنار این فرودگاه نگهداری می شده است.

نیروهای ارتش سوریه بر پاکسازی کامل منطقه تلول الصفا در حومه شرقی سویدا از تروریست های داعش نظارت داشته است و به طور کامل این منطقه را محاصره کرده اند.

داعش به حومه شرقی و شمال شرقی استان سویدا حمله کرده و در 25 ژوئن گذشته با دو عملیات انتحاری شهر سویدا را هدف قرار داد که منجر به کشته شدن 200 نفر و مجروحیت ده ها نفر دیگر گردید.

184 / 159 سوریه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

یک منبع میدانی در سوریه گزارش کرد پایگاه ارتش آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در حومه شرقی استان دیرالزور سوریه با ۷ موشک هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این منبع امروز جمعه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت پایگاه آمریکا با هفت موشک هدف قرار گرفت که سه فروند داخل پایگاه در ضلع جنوب شرقی فرود آمد و باقی موشک‌ها نیز به اطراف پایگاه اصابت کردند و بر اثر ستون‌های دود مشاهده شد.

وی افزود پس از این حمله بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

هنوز گروهی مسئولیت حمله را برعهده نگرفته است.

گروه‌های مقاومت عراق هفته گذشته حملات خود به پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق را از سر گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • بازخوانی یک جنایت
  • انهدام نفربر زرهی MT-LB روسی توسط آتش توپ ۲۵ میلی‌متری خودروی بردلی اوکراینی در حومه اوچرتینه (فیلم)