Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:41:40 GMT

شرایط جدید فروش شهریور ماه سایپا اعلام شد +جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۵۲۰۹

شرایط جدید فروش شهریور ماه سایپا اعلام شد +جدول

بر اساس اعلام شرکت سایپا، فروش شهریور ماه این شرکت از روز چهارشنبه ده صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، شرکت سایپا در فروش شهریور ماه خود اعلام کرد که محصولات خانواده سایپا ۱۳۱، ۱۳۲، ۱۵۱ به همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را از ۱۴ شهریور ماه راس ساعت ده صبح آغاز خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا ثبت نام فقط اینترنتی و فاقد حق صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن محدودیت کد ملی نیز اعمال شده و مشتریانی که در ۱۷ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند. در این  طرح فروش، پیش پرداخت های ۱۱ تا ۲۱ میلیون تومانی از طرف شرکت اعلام شده و مابقی به قیمت روز کارخانه در زمان تحویل پرداخت می‌گردد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی خودرو خودروسازان سایپا فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد