Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:13:22 GMT

جدیدترین انواع مدل لباس مجلسی دخترانه

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۵۲۲۸

جدیدترین انواع مدل لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس دخترانه مجلسی زیر ۱۵ سال در انواع طرح‌های ساده و کار شده موجود است و شما می‌توانید از بین این طرح‌های متنوع و خاص پیراهن مجلسی دخترانه و یا لباس مجلسی‌های زیبایی نظیر کت و شلوار و کت سارافون و … را برای فرزند خود انتخاب کنید.



مدل و رنگ لباس مجلسی برای دختران زیر ۱۵ سال را بهتر است با توجه به رنگ پوست و فرم اندام فرزند خود انتخاب کنید تا در مجالس و مهمانی‌ها دختران نوجوان شیک پوش و جذاب‌تر به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی دخترانه زیر ۱۵ سال را  به نقل از آرگا مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل‌ها مورد توجه تان قرار بگیرند.



لباس مجلسی‌های طرح دار و کار شده از انواع مدل لباس‌هایی هستند که توجه اغلب دختران نوجوان را به سمت خود جلب می‌کنند بنابراین بهتر است شما این مدل لباس‌ها را برای فرزند خود تهیه کنید. لباس مجلسی‌های طرح دار در انواع رنگ‌های متنوع موجود هستند و اگر شما تمایل دارید فرزندتان ظاهر و تیپی مناسب در مجالس و مهمانی‌ها داشته باشد بهتر است لباس مجلسی‌هایی را برای او انتخاب کنید که به صورت خاص و زیبا تزیین شده اند.
مدل لباس مجلسی‌های ساده دخترانه نیز از انواع لباس مجلسی‌های شیک برای دختران نوجوان هستند و اگر فرزند شما به پوشیدن مدل لباس‌های ساده علاقه‌مند است این مدل‌ها می‌توانند برایش انتخابی مناسب و ایده آل باشند.                            

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک لباس مجلسی لباس مجلسی دخترانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار جدیدترین اثر هم خوانی با موضوع جلسات خانگی قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جدیدترین اثر گروه هم خوانی و مدیحه‌سرایی نوجوانان تسنیم همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه نوروز ۱۴۰۳ منتشر شد.

این اثر با موضوع تلاوت و حفظ قرآن کریم و جلسات سنتی قرآن کریم تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • هیبرید انسان و حیوان ؛ جدیدترین معجون هوش مصنوعی! (+فیلم و عکس)
  • (تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش
  • انتشار جدیدترین اثر هم خوانی با موضوع جلسات خانگی قرآن
  • جدیدترین رکورد سکه امامی در شب عید
  • مهم‌ترین لوازم ایمنی فردی | انواع استاندارد تجهیزات حفاظت فردی
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • جدیدترین تصویر سوسانو سریال جومونگ در فرانسه
  • عکس/ جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب در ماه رمضان
  • مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگون شدن پژو در محور بروجن- مجلسی