Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@14:10:01 GMT

ادای احترام هنرمندان به شهدای مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۵۸۱۸

صراط:

 گردهمایی اهالی فرهنگ و هنر ایران در پاسداشت شهدای مدافع حرم و سالگرد شهید محسن حججی با عنوان کنگره «سربداران»  دوشنبه شب دوازدهم شهریور ماه  به همت موسسه فرهنگی هنری کساء در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، اجرای سمفونی «پیروزی» به آهنگسازی مجید انتظامی توسط ارکستر سمفونیک تهران و تقدیم آن به شهدای مدافع حرم، اجرای یک پرفورمنس به کارگردانی کامبیز بنان و اجرای یاحا کاشانی،  اجرای یک روایت ویژه نمایشی متفاوت با استفاده از شاهنامه فردوسی و تاریخ ایران، تجلیل از خانواده تعدادی از شهدای مدافع حرم، اجرای استندآپ کمدی با هنرمندی ابوطالب حسینی فینالیست برنامه «خنداننده شو»، رونمایی از جلد دوم کتاب «جون خادم المهدی» با موضوع برترین اشعار شاعران ایران در وصف شهید محسن حججی از جمله بخش های مختلفی است که برای این ویژه برنامه با اجرای عبدالله روا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه این برنامه با وجود استقبال عموم مخاطبان ، حضور کمرنگ هنرمندان مطرح و شناخته شده کشورمان تا لحظه انتشار این گزارش است که در ایام منتهی به شهادت شهید محسن حججی در فضای مجازی مطالب  متعددی را در تجلیل از این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع حرم منتشر کرده بودند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تئاتر ایران تالار وحدت شهید محسن حججی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر