Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان-معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورتی یک لایه دیگر آسفالت در پروژه دوبانده سازی محور ورنامخواست_سفید دشت انجام گیرد، وزرات راه و شهرسازی با تامین اعتبار این مسیر را ایمن خواهد کرد و این پروژه در دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

عبدالهاشم حسن نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، با اشاره به برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات جاده ورنامخواست_سفید دشت در راستای کاهش تصادفات در این مسیر اظهار کرد: با توجه به پیگیری های نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی و پروژه هایی که توسط وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است، مقرر شد نسبت به یک لایه دیگر آسفالت اقدام شود تا بتوانیم در خصوص ایمن سازی، خط کشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تامین اعتبار کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در صورتی که این اقدامات انجام گیرد در دو ماه آینده محور ورنامخواست_سفید دشت که در حدود 11 کیلومتر است می تواند به بهره برداری برسد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني تصادف مرگبار جاده های مواصلاتی لنجان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود