Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی ائتلاف انتخاباتی الفتح از فشارهای شدید آمریکا بر برخی از گروه ها در پارلمان عراق با هدف تاثیرگذاری در تعیین اکثریت پارلمانی خبر داد.

«احمد الاسدی» در گفتگو با شبکه خبری المیادین، از فشار شدید فرستاده آمریکا بر برخی نمایندگان به ویژه نمایندگان سنی مذهب پارلمان خبر داد و افزود این فشارها به صورت مستقیم و از چند هفته پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ائتلاف الفتح گفت: فشارهای آمریکا بر گزینه های ما در ائتلاف البناء تاثیری ندارد اما آمریکا فشارهای زیادی بر طرف دیگر وارد می کند.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولیت اکثریت پارلمانی انتخاب نخست وزیری برای مقابله با چالش های راهبردی است، تاکید کرد که رئیس دولت آینده باید گزینه های راهبردی خود در خصوص روابط منطقه ای و بین المللی را به صورت شفاف مشخص کند.

الاسدی در عین حال افزود که هرگونه حضور نیروهای خارجی در خاک عراق باید با موافقت نهادهای قانونی صورت گیرد.

کد خبر 4393404

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد الاسدی ایالات متحده آمریکا عراق مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا سوریه روسیه عراق ایران رژیم صهیونیستی فلسطین افغانستان عربستان سعودی دونالد ترامپ جنگ 2015 یمن ترکیه سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آبهای بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن ها را همراهی کرد.

کد خبر 6095778

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم