Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
شبکه نشنال جئوگرافیک اعلام کرد پس از تحقیقات گسترده درباره مورگان فریمن و اتهاماتی که به وی وارد بود، تولید برنامه «داستان خدا» با اجرای وی را از سر می گیرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، شبکه نشنال جئوگرافیک در بیانیه روز جمعه خود اعلام کرد: ما رابطه طولانی مدتمان با مورگان فریمن در مجموعه های تحسین شده «داستان خدا» و «داستان ما» را ارج می نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی ما از اتهامات اخیر آقای فریمن که ارتباطی به کار ما با وی نداشت مطلع شدیم، برای احتیاط تولید فصل جدیدمان را متوقف کردیم تا یک تحقیق کامل و جامع به سرپرستی شرکت فاکس که توسط یک بازپرس مستقل اجرا می شد انجام دهیم. نتایج این تحقیق نشان داد که هیچ اتفاق مهمی در طی کار ما با آقای فریمن رخ نداده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما اکنون تصمیم گرفته‌ایم که با تولید فصل سوم «داستان خدا» به جلو حرکت کنیم. این مجموعه  درک ما از مذهب و فرهنگ را در سراسر جهان گسترش داده و بسیاری از طرفداران ما را تحت تاثیر قرار داده است. اکنون به دنبال از سرگیری پیش تولید مجموعه در ماه سپتامبر هستیم. البته ما به عنوان یک کمپانی مسایل آزار و اذیت را بسیار جدی می‌گیریم و از نتایج تحقیقاتمان نیز مطمئن هستیم. 

فصل جدید «داستان خدا» در سال ۲۰۱۹ روی کانال‌های نشنال جئوگرافیک به طور جهانی پخش خواهد شد.

تولید مجموعه پس از آن متوقف شده بود که در ماه می طی گزارشی  ۸ زن با طرح شکایتی مدعی شده بودند از سوی مورگان فریمن مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

در پی این اتهامات مورگان فریمن ۲ بیانیه برای عذرخواهی از رفتار خود صادر و در بیانیه دوم چنین ادعا کرد: من هیچ گاه محیط ناامن کاری برای کسی ایجاد نکردم. به زنان تعرض نکردم و از آنها در ازای پیشرفت و استخدام درخواستی نکردم و همه این ادعاهای مطرح شده را کذب می دانم.

در همین زمینه: نخستین انیمیشن ۶۰۰ میلیون دلاری تاریخ سینمای آمریکا کیدمن با ویرانگر به اسکار دوم می‌اندیشد دستمزد میلیون دلاری ستاره‌های هالیوودی بی‌اخلاقی است قتل بازیگر هالیوودی با شلیک پلیس آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید

در این دیدار ایوب فصاحت و محمد شیخ حسینی به بررسی راهکاری همکاری بیشتر و الزامات تقویت اتحادیه ها و تعاونی های بزرگ‌مقیاس پرداختند.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: هر دو مجموعه از نهادهای تخصصی و توسعه ای حوزه تعاون هستند، ما برای ارائه خدمات بهتر به تعاونگران روستایی، تعامل و ارتباط خود با سازمان تعاون روستایی را افزایش می دهیم. روستا همواره پشتوانه مهم اقتصاد بوده و مظهر و منشا تولید و محصولات است.

شیخ حسینی گفت: بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی و عشایری مدت ها بالاترین عملکرد را در میان بانک های عامل داشت، بانک این آمادگی را دارد تا در طرحهای تبصره ای و بودجه ای، نگاه و توجه ویژه ای به روستا و تعاون داشته باشد.

این مقام بانکی تاکید کرد: در سال جدید مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری کماکان در مسیر حمایت از تولید گام برمی داریم، اعتقاد داریم تعاون در تحقق شعار راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش اساسی بر عهده دارد، تمامی برنامه های بانک در همین مسیر است، تعامل با سازمان تعاون روستایی نیز در این میان بسیار ارزنده و راهگشا است.

ایوب فصاحت رییس سازمان تعاون روستایی گفت: بانک توسعه تعاون در حوزه بانکداری توسعه ای عملکردی مناسب داشته است، ماموریت ها و رسالت های مشترکی میان دو مجموعه وجود دارد، هر دو نهاد می توانند با همکاری و تعامل، خدمات بهتری به جامعه هدف اعم از تعاونگران و روستاییان ارائه دهند، ارتقای سطح تولید و اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین اهداف هر دو مجموعه بوده است.

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • یک عکس معروف با حضور ۳۰۰۰ نفر!
  • یک عکس معروف با حضور 3000 نفر!
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری