Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - مدير صندوق کارآفريني اميد خراسان جنوبي گفت: با انعقاد تفاهم نامه با معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري از حمايت صندوق کارآفريني اميد اکنون 10 طرح مشارکتي در روستاهاي استان در حال اجرا يا به بهره برداري رسيده است.

محمد زنگنه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اساس اين تفاهم نامه سهميه خراسان جنوبي 14 طرح مشارکتي بود که در نهايت 10 طرح به مبلغ 16 ميليارد تومان تسهيلات مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: طرح هاي مشارکتي با ضمانت کارت يارانه اهالي هر روستا انجام مي شود به اين صورت که به ازاي هر فرد 2 ميليون و 500 هزار تومان وام قرض الحسنه با سود صفر تا سه درصد به شرکت تعاوني پرداخت و نسبت به احداث واحد توليدي در روستا اقدام مي شود.
مدير صندوق کارآفريني اميد خراسان جنوبي گفت: پارسال طرح مشارکتي واحد پرورش شتر در شهرستان نهبندان با تسهيلات يک ميليارد و 200 ميليون تومان و اشتغالزايي 9 نفر به طور مستقيم به بهره برداري رسيده است.
وي افزود: هفته دولت امسال نيز 2 طرح مشارکتي واحد توليد خوارک دام در شهرستان نهبندان و واحد پرورش ماهي در شهرستان طبس در مجموع با سرمايه گذاري يک ميليارد و 620 ميليون تومان و اشتغال 29 نفر به بهره برداري رسيد.
زنگنه يادآور شد: مراسم کلنگ زني سه طرح مشارکتي ديگر نيز به مبلغ هفت ميليارد و 300 ميليون تومان هفته دولت انجام شد.
وي گفت: چهار طرح باقيمانده نيز در حال حاضر در مراحل اجرايي با پيشرفت فيزيکي 50 تا 90 قرار دارند که با اتمام و بهره برداري از اين طرح ها تعداد يکهزار و 262 خانوار از مزاياي اين طرح ها بهره مند خواهند شد.
مدير صندوق کارآفريني اميد خراسان جنوبي در ادامه با اشاره به حمايت از صندوق هاي خرد محلي زنان روستايي افزود: در اين زمينه 126 صندوق به مبلغ سه ميليارد تومان در سامانه کارا ثبت نام که در مراحل تشکيل پرونده و پرداخت تسهيلات قرار دارند.
وي اجراي طرح « روستاي بدون بيکار» و «هر روستا يک محصول» را از برنامه هاي جديد صندوق کارآفريني اميد در استان اعلام کرد و گفت: در مرحله نخست 10 روستا در استان شناسايي و انتخاب شده است.
زنگنه اضافه کرد: مراحل ثبت نام و پرداخت تسهيلات اين روستاها نيز آغاز شده که در مجموع 10 ميليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه به اين طرح ها اختصاص داده شده است که با اجرايي شدن آن شاهد رفع بيکاري در اين روستاها خواهيم بود.
7557 * 6054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی