Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:26:36 GMT

مرد بی نوا نمی دانست در نبود او جوانی با همسرش معاشقه می کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۶۷۶۸

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: زندگی بدی نداشتیم. همسرم اهل کار و زندگی بود. خداوند پسری به ما داد و من هم در کنار کارهای خانه به بزرگ کردنش مشغول شدم. خانواده ام در شهر دیگری زندگی می کردند و زیاد نمی توانستم رفت و آمد داشته باشم.

حجم ویدیو: 23.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54

فیلم پر بازدید / انتقام الاغ از گرگی که بچه اش را کشته بود

با این که بچه کوچک داشتم باز هم وقت بیکاری زیادی داشتم و برای پر کردن آن از شوهرم خواستم که ماهواره بخرد تا خودم را با برنامه های آن مشغول کنم، اول مقاومت کرد اما وقتی با اصرار من مواجه شد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شب ها تا دیروقت کار می کرد و وقتی به خانه می آمد از شدت خستگی، نای حرف زدن هم نداشت اما من بی توجه به زحمت های او زندگی ام شده بود ماهواره.

زن جوان در کلانتری گفت چیزی نگذشت که هوس خریدن گوشی هوشمند به سرم زد و با همه مشکلات مالی از رضا خواستم برایم گوشی هوشمند بخرد، این بار هم وقتی دید من دست بردار نیستم به هر مشقتی که بود آن را برایم تهیه کرد و پایم به شبکه های اجتماعی باز شد و دیگر وقتی برای رسیدگی به امور زندگی نمی ماند و به نوعی خانه، زندگی، رضا و حتی پسرم را هم فراموش کرده بودم.

شب ها و روزها به همین ترتیب می گذشت تا این که یک روز مردی از طرف صاحبخانه به منزل ما آمد تا برای اجاره خانه و این که می مانیم یا می رویم صحبت کند.

نگاه های شیطانی آن مرد چون تیری در قلبم نشست. فردای آن روز برای این که شوهرم قولنامه را امضا کند به خانه ما آمد اما همسرم در خانه نبود بنابراین برای این که بداند چه موقع در خانه است شماره تماسم را به او دادم.

ابتدا تماس هایش برای خانه بود اما مدت زیادی نگذشت که تماس ها به گفت و گوهای طولانی بین ما تبدیل شد و جای خالی خیلی چیزها را در زندگی ام پر کرد. با این وجود می دانستم که این شیطان Evil است که مرا به مرداب گناه و خیانت Cheat پیش می برد ولی نمی دانم چرا اختیاری از خود نداشتم و رابطه گناه آلودم را ادامه دادم.

یک شب و به طور اتفاقی همسرم، عکس های امیر را در گوشی ام دید و همین داستان زندگی ام را به سمت دیگری کشاند و بحث شدیدی بین ما درگرفت. روز بعد تا شوهرم از خانه خارج شد برای فاصله گرفتن از این فضا و به بهانه دیدن پدر و مادرم سوار اتوبوس شدم تا از شهر خارج شوم. در این بین امیر با ماشین به دنبال اتوبوس در حرکت بود، هنوز خیلی از شهر دور نشده بودیم که به بهانه جا گذاشتن وسایل از اتوبوس پیاده شدم و سوار بر خودروی او شدم. فکر می کردم کسی از ماجرا خبردار نمی شود اما در بازرسی پلیس، دستم برای قانون Law رو شد و ما را به کلانتری بردند. زمان زیادی نگذشت که رضا با تماس ماموران به کلانتری آمد و با نگاهی که حرف ها برای گفتن داشت بدون این که چیزی بگوید، پسرش را بغل کرد و رفت. حالا من ماندم و یک دنیا پشیمانی با پرونده ای که مهر خیانت بر آن خورده است. با این کارم هم زندگی ام را از دست دادم و هم همسر و فرزندم را .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم شیطانی از خانم وکیل تهرانی چه رازی داشت؟! + عکس

این جوان را با موهای دم اسبی می شناسید / او با زن مرد قصاب همخوابی می کرد + عکس

اقدام شوم جوان مشهدی با دختر معلول در خانه مجردی

آخرین خبر از پرونده وحید مرادی + عکس و فیلم

من عروس 10 روزه هستم ! / کیوان از همان شب عروسی درخواست عجیبی دارد +عکس

مرد عرب در هتل 2 تا 100 دلاری داد و من وحید شوهرم را بی خیال شدم !

رفتار بیشرمانه مرد 40 ساله با 3 دختر زیر 18 ساله اش

واکنش تند آستان قدس رضوی به جنجال راه اندازی دفتر امور عقد موقت در حرم رضوی !

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه منزل شیطان Evil خیانت Cheat قانون Law خراسان جنوبی زندگی در شهر همسرم من عکس زندگی من دختر فیلم حوادث مشهد اخبار مشهد زائران عراقی جوان هولناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت بوده و در مقابل این نگاه، دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در اولین اجلاسیه خانه‌های دین و زندگی استان که با حضور مسئولان، رابطان، مربیان و فعالان خانه‌های دین و زندگی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: خانه‌های دین و زندگی رویشی از زنان با وقار و مادران فهیمی هست که با تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و خلاقیت ویژه با نگاه محبت‌آمیز، با ایجاد یک اتحاد و انسجام و ارتباط دادن دل‌ها اقدام به جذب افراد کرده و در خانه خود تا زمانی که زنده هستند در سینه‌های افراد نفوذ کرده و اقدام به فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش زنان در جوامع غربی افزود: در نگاه مقابل زن مسلمان به برکت امام راحل (ره) و شهدا و انقلاب اسلامی، هویت خود را فهمید و شناخت، امام راحل در زمان فعالیت‌های انقلابی خود در جمع خانه‌های ساده و بانوان خانه دار حاضر می‌شد و آنان را رهبران نهضتخطاب می‌کرد، این موضوع یک حقیقت در وجود زن‌ها هست چرا که زن قدرت عاطفه و محبت و عطوفت و عفت را داشته و با آن‌ها، جامعه را رهبری می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: در غزه نیز قدرت رهبری جامعه را به واسطه زنان می‌بینیم، آنان در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارند اما مردانه ایستاده و دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی یادآور شد: در کشور پروژه‌های بزرگ و کوچک با میلیاردها تومان اعتبار در حال اجرا است اما برای رسیدن به درک و فهم خانه‌های دین و زندگی باید قدرت هدایت جامعه را دید، هویت پیوند اجتماعی که در این محل‌ها شکل می‌گیرد و شیطان از آن گریزان است، شما فعالان این مجموعه‌های مردمی باید قدر این اقدامات و فعالیت‌ها را دانسته و بدانید شبکه‌هایی شکل گرفته و مجاهدت‌های شما الگوی کارهای فرهنگی می‌شود که قابلیت اتصال و پیوند را ساده و بی آلایش و همه فهم دارا است.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا بین ما فاصله بیندازند، وحدت شیعه و سنی رمز دیروز و موفقیت کشور و امت اسلامی هست، نباید نگاه ما دوگانه و قومیتی باشد، خدا تفاوت‌ها را برای تفاهم قرار داده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به فعالان خانه‌های دین و زندگی گفت: شما نقطه اتصال وحدت هستید، دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است، باید هوشیار بود.

حجت‌الاسلام عزت زمانی خاطرنشان کرد: نگاه ما در سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه توانمند سازی، پشتیبانی از این خانه‌های دین و زندگی است، در شورای اجتماعی کشور و هر جا که توانسته‌ایم و بتوانیم دفاع از فعالیت‌های شما را انجام و قابلیت‌ها و توانمندی‌ها را اطلاع رسانی خواهم کرد، شبکه توزیع در سطح کشور به مثل مجموعه کتاب شهر در ذیل سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت هستند که می‌توان برای عرضه تولیدات بانوان در خانه‌های دین و زندگی از ظرفیت آن‌ها بهره‌گیری کرد.

کد خبر 746966

دیگر خبرها

  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»