Web Analytics Made Easy - Statcounter

پای ثابت فیلم‌های برادرش مصطفی کیایی که همه جا گفته طرفدار پرسپولیس است، وقتی در برنامه من و شما و در شبکه شما مهمان آرش ظلی‌پور بود، تمام رفاقت‌های فوتبالی‌اش را فدای برانکو کرد آفتاب‌‌نیوز : محسن کیایی که با مهدی طارمی و محسن مسلمان رفیق فابریک است، در این برنامه هم در دعوای برانکو و طارمی حق را به برانکو داد و هم در اختلاف مسلمان و برانکو، طرف سرمربی پرسپولیس را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کیایی که درباره طارمی گفته بود خوب شد از پرسپولیس رفت و درباره او و رامین هم تأکید کرده بود برانکو حق داشت رضاییان و طارمی را نخواهد، وقتی به ماجرای مسلمان رسید، ضمن دفاع مجدد از تصمیم برانکو گفت:

    «محسن مسلمان نمی‌داند چرا برانکو او را نخواست. با محسن خیلی در این خصوص حرف زدم و او واقعاً خودش هم نمی‌داند چرا یک‌دفعه رابطه‌اش با برانکو خراب شد.»

یک حرف جالب دیگر کیایی هم این بود:

    «دوست داشتم هم فوتبالیست حرفه‌ای باشم و هم بازیگر یعنی درست مثل پژمان جمشیدی!»

منبع: خبرورزشی کد خبر: ۵۴۳۶۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن کیایی مهدی طارمی برانکو محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب

محسن رضایی با هدف وحدت در نیروهای انقلاب ضمن استقبال از دیدار با چندین گروه از تشکل‌های جدید از جمله شریان، جماران و صبح ایران با تبیین اوضاع خاص کشور، آنها را به برادری و وحدت دعوت کرد.

گزارش جلسات و دیدارها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی
  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند