Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از کشته و مصدوم شدن ۳ تن در تصادف ۷ خودرو در اتوبان تهران-کرج خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: در ساعت ۶:۲۷ صبح امروز(سه‌شنبه) حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران-کرج بعد از پل کوهک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترافیک بسیار سنگینی در این مسیر ایجاد شده بود، اما آتش نشان‌ها در حداقل زمان خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند که دو دستگاه خودرو سواری پراید و پرشیا به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند که در اثر این برخورد خودرو پراید واژگون شده و بعد از برخورد با گاردیل‌های کنار خیابان و شکستن بخشی‌هایی از آن به لاین مخالف رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: یک دستگاه خودروی پراید دیگر که در لاین مخالف در حال حرکت بود با قطعات شکسته شده گاردیل به شدت برخورد کرده و راننده خودرو به دلیل شدت برخورد جان خود را از دست داد.

ملکی افزود: در مسیر تصادف به دلیل بی توجهی و بی دقتی رانندگان، چهار دستگاه خودرو دیگر نیز با یکدیگر برخورد کردند که در مجموع در این حادثه ۷ دستگاه خودرو آسیب دیدند که راننده دو خودرو نیز مصدوم شدند.

وی افزود: در نهایت خودروها به محل امنی منتقل و مسیر برای حرکت خودروهای دیگر ایمن سازی شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی اتوبان تهران کرج تصادفات جاده ای جلال ملکی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت