Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «مصطفی ذوالقدر»، نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با بیان اینکه طی چند وقت اخیر کشتی‌های چینی زیادی در خلیج فارس حضور پیدا کرده و به صید ماهی می پردازند، گفت: دلیل حضور آنها نیز چنین مطرح می شود که اگر ما صید نکنیم کشورهای مسقط و امارات آن‌ها را صید می‌کنند بنابراین ناچاریم این کشتی‌ها را به ته دریا فرستاده تا ماهی صیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این صیادان حرف کسی را گوش نمی‌کنند و به ساحل می‌آیند و با اقدامات خود نسل ماهی ها را از بین می برند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک در مجلس دهم با بیان اینکه در خصوص حضور کشتی های چینی در دریا بارها و بارها تذکر داده ایم اما کسی اعتنا نکرد، افزود: با توجه به این موضوع ناچار شدیم از وزیر بخواهیم برای توضیح این موضوع در مجلس حضور پیدا کند. البته توضیح وزیر نیز این است که این کشتی‌ها تنها ماهی‌های قعر دریا را صید می‌کنند اما در عمل این‌گونه نیست و به ساحل می‌آیند.

وی با بیان اینکه این درخواست توسط چند تن از نمایندگان جنوب امضا شده است، ادامه داد: ظاهرا وزیر کشاورزی نیز اعلام کرده که برای توضیح به کمیسیون می آید اما زمان آن هنوز مشخص نیست و اگر نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند این سوال به صحن برده می شود.

خبرنگار: زهره خواجوی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خلیج فارس کشاورزی کشتی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تماس تلفنی سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور با امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران و گفت‌وگو درباره حضور یکی از اتباع روسی در کشتی توقیفی اسرائیلی از سوی نیرو‌های مسلح ایران خبر داد.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این تماس تلفنی منتشر نشده است، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیر یک کشتی باری اسرائیلی را به دلیل تخلف در رعایت قوانین دریانوردی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف و به آب‌های ایران هدایت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر
  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
  • صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان
  • فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی