Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی غرب استان الجوف در شمال یمن حاکیست، نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله موفق شدند مواضع خود را در رشته کوه‌های «لبونه و الرابعه» تثبیت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از میزان، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی غرب استان الجوف در شمال یمن حاکیست، نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله موفق شدند مواضع خود را در رشته کوه‌های «لبونه و الرابعه» تثبیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های یمنی پس از تثبیت مواضع در غرب استان الجوف، عملیات علیه مزدوران سعودی را دوباره در محور شمال غرب از سر گرفتند و حملات گسترده و سنگینی را علیه آنان آغاز کردند.   یک منبع میدانی در گفت‌وگو با میزان به جزئیات این عملیات اشاره کرد و افزود: نیرو‌های یمنی با پشتیبانی یگان موشکی، مواضع مزدوران سعودی را در صحرای «الاجاشر» در شمال غرب استان الجوف به شدت هدف قرار دادند.   این منبع میدانی گفت: نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله یمن پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته با مزدوران سعودی موفق شدند ده‌ها ارتفاع از جمله «رملیه شمالی» را در منطقه «القذامیل» در صحرای الاجاشر به کنترل دربیاورند.   در جریان درگیری‌ها حدود ۴۰ تن از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند؛ در صورتی که نیرو‌های یمنی بتوانند صحرای الاجاشر را به کنترل دربیاورند، مزدوران سعودی در محور جنوبی در منطقه «المهاشمه» محاصره خواهند شد.   به گزارش میزان، نیرو‌های یمنی درصدد هستند با رساندن خود به مناطق مرکزی استان الجوف، امنیت استان‌های «صعده و عمران» را از محور شرقی به طور کامل تامین کنند و ارتباط مزدوران سعودی را در محور شمالی با بخش‌های جنوبی استان قطع کنند.   در حال حاضر، حدود ۳۵ درصد از مساحت استان الجوف از جمله مناطق غربی تحت کنترل انصارالله و ارتش یمن است؛ بخش‌های شمالی، شرقی، مرکزی و جنوبی استان که عمدتا بیابانی هستند در اشغال مزدوران سعودی است.   به گزارش میزان، استان الجوف در شمال یمن و هم مرز با عربستان، مناطق شرقی از جمله استان حضرموت را به مناطق غربی متصل می‌کند؛ یکی از جاده‌های اصلی عمان-صنعاء از استان الجوف می‌گذرد.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری درباره شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد:

«گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و به کار بردن الفاظ نامناسب در حین اجرای مأموریت تأمین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفاً تأمین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حین انجام مأموریت به هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتماً با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

کد خبر 747421

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد